12 kwietnia 2012

Zawijasowy lizaczek

Zaraz wybieram się na korepetycje, korzystając jeszcze z chwili wolnego dodaję mój dzisiejszy bazgroł, tyle że nie zabrałam ze sobą kredek do szkoły i jest czarno biały. Pokoloruję go przy okazji.


Jeśli ktoś chce zobaczyć moje rysunki na żywo, zapraszam w sobotę o godzinie 9 na Dni Otwarte do 1 Liceum Ogólnokształcącego!

Kawałek wystawy: Pierwsza od lewej moja i wcześniej obok nie załapała się druga :)

Mam jeszcze trochę zdjęć wystawy, ale to dodam w innej notce. No to miłego popołudnia!

50 komentarzy:

  1. udanych korków :)
    jaki ładny rysunek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny jest ten Twój bazgroł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że nie mieszkam w Tomaszowie bo chętnie bym wpadła chociaż mam bardzo blisko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym chętnie zobaczyła taka wystawę..ładny mi bazgroł ;D Czekam na swój własny malunek...;D Gdzie ten listonosz ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. I jest mój- Twój ulubiony rysunek! :))) ten: http://www.digart.pl/praca/6337147/Twarz.html#.T1UlOeR3Pnt KOCHAM GO PO PROSTU! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, jak zobaczą twoje dzieła to na pewno będą chcieli iść do tej szkoły :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym zobaczyła, jednak trochę daleko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pracę :) Jeśli to jest bazgroł to ja jestem anioł.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny rysunek i wystawa tak samo ;D
    Czekam na następne fotki ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne rysunki na wystawie :)
    To Ty jesteś ta Sami, która tak pięknie rysuje? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. z ogrrrroomna checia poogladalabym Twoje rysunki! i szacun, ze na lekcji zawsze Ci takie cuda wychodzą ;D ja bym sie nie skupila^^

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny rysunek <3
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Umiesz rysować. Masz niezaprzeczalny talent :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj , chciała bym zobaczyć tą wystawę ;)
    Rysunek bardzo ładny ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziewczyno i ty to nazywasz bazgrołem? Dla większości jest to niewyobrażalne narysować coś niby tak banalnego ale tak przykuwającego uwagę!
    Miłego ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mi nawet do głowy nie przyszedłby taki pomysł na rysunek a co dopiero wykonanie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym zobaczyć to na żywo, ale niestety mieszkam za daleko.:(

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie rysujesz! :o
    świetnie piszesz, zaraz biorę się za czytanie reszty notek ! :3
    no to ja obserwuję i prosiłabym o to samo! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. łaaał własna wystawa? Super !
    z czego masz korepetycje ?:)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny ten lizaczek :)
    A wystawa cudnaa .. niestety nie mam możliwości zobaczyć na żywo : /

    OdpowiedzUsuń
  21. muszę przyznać ze 'dzisiejszy bazgroł' jest fantastyczny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. jakie ładne! masz talent!;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe jak zawijasowy lizaczek będzie wyglądał jak go pokolorujesz.

    OdpowiedzUsuń
  24. Boże, ale pięknie rysujesz :( Zazdroszczę talentu! :3 chętnie obejrzałabym twoje prace, ale niestety mieszkam zupełnie gdzie indziej :<
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki fajny :D Taki halucynogenny :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale super malujesz !!!!!!!

    Gratuluję wystawy :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Poznaje ten pierwszy rysunek na wystawie :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Bazgroła nazwałam sobie Pan Słodyczek xD hahah swietny jest

    OdpowiedzUsuń
  29. jesteś mega utalentowana! super rysunki... !!

    OdpowiedzUsuń
  30. te portrety z lewej strony tez sa Twoje?:)
    stworek jest mega;D
    pozdrawiam i obserwuje;)
    zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to masz super talent;)
      nie narysowala bys mi takiego?:) miala bym z glowy prezent dla chlopaka;)

      Usuń
    2. nie przeszkadza mi to;) a mozna wiedziec ile?:)

      Usuń
    3. to ja sie jeszcze zastanowie i poszukam odpowiedniego zdjecia;) i zglosze sie na maila;)

      Usuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Tułów tego stwora przypomina mi taką podwójną nieskończoność.
    Zebry też należą do Ciebie, czy nie? Bo wspaniałe są i czy można o zbliżenie prosić?

    OdpowiedzUsuń
  33. Wystawa? Raczej jej nie zobaczę ale na zdjęciach jest śliczna;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cu-do-wne! Jesteś mega utalentowana <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale strasznie mi się podobają ;D
    Dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jesteś meega utalentowany ;) szczerze to chętnie bym zobaczyła na żywo te Twoje okazy, ale niestety nie mam jak ;) :* buziaki

    OdpowiedzUsuń

Spam niemile widziany. Na komentarze typu "Super blog! Wpadnij do mnie!" nie odpowiadam. Czytam wszystkie komentarze! APROPOS: JEŚLI TO CZYTASZ I MASZ WERYFIKACJĘ KOMENTARZY KODEM OBRAZKOWYM, PROSZĘ SKASUJ JĄ, bo jeśli odpisuję na komentarz to jest to dla mnie uciążliwe!