26 kwietnia 2012

Jak narysować usta?

Przyszła pora na kolejny post z serii "Jak narysować.." Dzisiejszym tematem (jak widać po tytule) są usta. Dla mnie jedną z najgorszych części w człowieku do narysowania są właśnie usta, jak i dłonie oraz stopy. Może dzisiejszy rysunek nie jest za dobry, ale to zawsze coś prawda?

1. Zaczynamy od ogólnego zarysu, w moim przypadku zaczęłam otwarte usta, w których będzie widać trochę zębów. Rysuję jakby prostokąt dzielę go na cztery części i mniej więcej symetrycznie staram się zrobić szkic całego kształtu.
2. Następnie zaznaczamy ząbki, oraz pogrubiamy miejsca najciemniejsze.
3. Teraz kwestia cieniowania. W wewnętrznej stronie ust robimy to bardziej "kreseczkowo" w zależności od wargi do góry lub do dołu.
4. Kiedy już "pokolorowaliśmy" wargi. Bierzemy się za zęby, zaznaczamy kontury. Staramy się pomiędzy zębami nie rysować ciemnych kresek, bo wtedy wyjdą nam szczerby:)
5. Zamalowujemy część bezzębną jak najciemniej, natomiast ząbki lekko cieniujemy, żeby nie wyglądały bardzo płasko.
No i koniec. Mam nadzieję, że trochę pomogłam!



Korzystajcie z pięknej pogody! Miłego dnia!

65 komentarzy:

  1. na ten post czekałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki Ty masz talent :) aż napatrzeć się nie mogę !

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ! Ja zawsze mam z tym problem ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja w ogóle nie mam talentu do rysowania, choc lubię rysowac :) Wychodzi i tylko szkic, cieniowanie już nie za bardzo :D!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe :))
    Korzystałam z pięknej pogody i spędziłam dość dużo czasu na dworze.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam najwięcej trudności z oczami i nosem;0
    ale pięknie Ci te usta wyszły!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny pomysl i naprawde bardzo pomocny :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze miałam problem zeby narysować usta:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie też usta są trudne do narysowania, ale może z twoją pomocą coś mi się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne, przyda mi sie :D

    Strasznie lubię rysować, ale ni jak mi to nie wychodzi... ;((

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba nigdy się nie nauczę, haha ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. to ze on jakos gescieje :O
    i ze wtedy nie peka ??

    OdpowiedzUsuń
  13. podobają mi się u Ciebie takie małe 'instrukcje' ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, naprawde wspaniale rysujesz. Mi nigdy usta nie wychodzą, dlatego na ich miejscu rysuję zawsze kreskę ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://life-by-mia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomocny! Ale i tak nie mam jakiegoś talentu plastycznego :D

    OdpowiedzUsuń
  16. rysowanie ust zawsze sprawiało mi trudności ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialnie wyszły Ci te usta! Dla mnie to za trudne...;(

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne! Muszę poćwiczyć tak narysować usta. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny masz ten blog długo obserwuję już, ale jakoś nigdy nie napisałam komentarza, a błąd! Na prawdę wszystkie twoje prace są świetne a najbardziej podobają mi się te z wystawy i i jeszcze taka jakby połowa kobiety chyba w opasce czy coś w tym stylu. Jakbyś chciałam możesz wpaść do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię posty z serii "jak narysować" :D Są mega przydatne:3

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna pomysł aczkolwiek nie umiem rysować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne :*

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jej zawsze jak rysuję twarz to nie udają mi się usta ;)
    Ten post się przydał :)
    Chcę więcej!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. no łatwe, łatwe;) ale mówię ci, jakie głupie błędy zrobiłam! w jednym na fałsz/prawda z ang zaznaczyłam nie to bo zamiast przeczytać weekdays, przeczytałam weekedns. No i bez sensu :C ale poszło lepiej o dużo bardziej niż próbny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny instruktarz! Ty musisz iść na ASP! Koniecznie! Ja uczyłam się trochę rysowac w szkole wizażu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmą, przyjmą:) Jak nie, to ja do nich pójdę i im powiem:)))

      Usuń
  26. Eh... i niestety tak jak Ty nigdy nie narysuję ;<

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ladny rysunek :) zapraszam na nowy wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Znowu post z tej serii. Uwielbiam je :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale superancko ! :)
    Fajny masz blog, będzie mi miło jeśli odwiedzisz też mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. zawsze miałam problem z rysowaniem twarzy :)
    ciekawy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. po prostu świetnee ! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Takie posty lubię :) Może kiedyś spróbuję coś narysować "z Twoją pomocą" :)

    PS. Zapraszam na ostatnią już część Historii Angel :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ty to masz talent <3!
    Pozazdrościć

    zapraszam do mnie samii <3

    OdpowiedzUsuń
  34. tez miałam straszny problem z rysowaniem ust !

    OdpowiedzUsuń
  35. talent! mimo wielu poradników nie potrafię do tej pory narysować dobrze ust..

    OdpowiedzUsuń
  36. Dzięki. zaraz sprobuje sobie narysowac :)
    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  37. komplatnie nieumiem rysować ale ty robisz to świetnie

    OdpowiedzUsuń
  38. Swietny blog duzo mnie uczy ^^

    OdpowiedzUsuń
  39. fajnie ze pokazujesz jak rysowac :) lubie sobie czasem cos bazgrnac ale ust jakos nigdy nie moge zalapac:? wrr oddaj mi troszke twojego talentu:D ehhee

    OdpowiedzUsuń
  40. ah jakie świetne rysunki *___*
    tez umiem rysowac ,ale nie tak jak ty >,<

    OdpowiedzUsuń
  41. super wyszły mi podobne ale zęby nie wyszły za dobre i ile macie lat ja 12

    OdpowiedzUsuń
  42. to się nazywa talent !! Pięknie rysujesz... W ogóle ładne usta ja nigdy takich nie narysuję :[
    Pozdrawiaam! ;P

    OdpowiedzUsuń
  43. Ślicznie rysujesz ♥ pomogłaś mi narysować usta które rysowałam (sama ) z 30 minut , dzięki !
    Telnciaro ;**

    OdpowiedzUsuń
  44. ojej moje wyszło katastroficznie;c

    OdpowiedzUsuń
  45. Z Twoją pomocą udało mi się narysować pierwszy rysunek, który nie wygląda jak bohomaz ;) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja tam coś rysuje czasami wychodzi dość ładnie, a najlepiej konie, ale chcę nauczyć się czegoś więcej i ten blog jest IDEALNY! Masz wielki talent (rzygam tęcza <3 ) I postaram się dużo nauczyć z tego bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Dziękuje! Bardzo mi pomogłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Dziękuję! Bardzo mi pomogłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Dziękuję! Bardzo mi pomogłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Super blog,bardzo przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Nikt na początek nieumie rysować. Czy wy myślicie ze czlowiek który ma talent narysuje pierwszy swój obrazek to odrazu idealnie mu wychodzi. Zawsze trzeba pracować na coś. Czym wiecej bedziecie wykonywac obrazków tym lepiej bedzie to wam wychodzić. A jak chcecie zobaczyć rużnice weź rysunek który narysowalas kiedys (rok temu) i ten który narysowalas dzis zobaczycie ruznice

    OdpowiedzUsuń
  52. Czy mogłabyś zrobić post jak narysować uśmiechnięte usta? Męczę się z tym i nie potrafię, choć to pewnie nie jest trudne. :C

    OdpowiedzUsuń
  53. omg nigdy nie będę umiała tak narysować.......moje uczucie kiedy spróbowałam tak narysować to porażka.......:)heh

    OdpowiedzUsuń
  54. Pięknie rysujesz :* Korzystam z twoich poradników i zdecydowanie wychodzi mi lepiej rysowanie niż wcześniej ;) Dziękuję Ci :* Bo to uwielbiam :D Masz talent Dziewczyno :*

    OdpowiedzUsuń

Spam niemile widziany. Na komentarze typu "Super blog! Wpadnij do mnie!" nie odpowiadam. Czytam wszystkie komentarze! APROPOS: JEŚLI TO CZYTASZ I MASZ WERYFIKACJĘ KOMENTARZY KODEM OBRAZKOWYM, PROSZĘ SKASUJ JĄ, bo jeśli odpisuję na komentarz to jest to dla mnie uciążliwe!