10 kwietnia 2012

Pielgrzymka

Niedawno wróciłam z pielgrzymki, trzygodzinna jazda powrotna totalnie mnie dobiła, był ogromny korek do trasy, w którym oczywiście musieliśmy stać... No ale nic, ważne że dotarliśmy cali i zdrowi. Na Jasnej Górze bardzo wiało, a grzywka mnie gorzej denerwowała niż kiedyś. Ogólnie wyjazd był fajny, dał mi trochę do myślenia. Kiedy weszłam do domu czekała na mnie przesyłka z oasap.com a w niej torba:
Jest bardzo poręczna i zawiera aż sześć kieszonek. Na stronie można ją znaleźć TUTAJ.

Niektórzy nie widzieli mojej grzywki, więc dodam i tutaj zdjęcie z facebooka, żeby było lepiej widać niż na zdjęciach, które zaraz dodam:)








Chyba już nie dam rady nauczyć się na jutrzejsze kartkówki, aj tam.. Idę na żywca!:)

50 komentarzy:

  1. Oj mnie grzywka też zawsze wkurza jak wiatr wieje :PP

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie wyglądasz na zdjęciach. Tak dziewczęco i świeżo. Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale laseczka z Ciebie;) I ta marynarka czerwona - ślicznie Ci w niej;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O mamo ! Jaki cuuudne paznokcie ^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka jest cudna i ślicznie Ci w tej prostej grzywce :)
    Fajnie, że wyjazd się udał ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie Ci w grzywce!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia <3
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekna torba i pieknie wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie Ci w tej grzywce:)
    tak dziewczęco, a torebka jest extra!!!


    Zapraszam na nowy post:)
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Boska torba ♥
    W tej grzywce i w ?nowych? okularach wyglądasz zupełnie inaczej. Jakbym cię spotkała na ulicy to bym cię chyba nie poznała ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie ci w tej grzywce ! :D
    podziwiam paznokcie *,*

    OdpowiedzUsuń
  12. Na prawdę ślicznie Ci w tej grzywce! < 3

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny outfit :) ja lubię podróżować autobusem.
    słodka ta ściana w twoim pokoju! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ładna grzyweczka ;* :)) i torebka !!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny żakiecik! Gdzie kupiłaś sukienkę jeśli można spytać?

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie Ci w tej grzywce! mam pytanie: gdzie kupiłaś marynarkę?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oo odwiedziłaś moją Częstochowę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. super torebka i paznokcie :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Do twarzy ci w tej grzywce ;D Fajne paznokcie ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie wyglądasz. lubię twoje oczy. ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna torba , bardzo ładnie ci w grzywce ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. niesamowity manicure! ojej, jakie cudne zdjęcia z grzywką :)
    chętnie tu poobserwuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Widać że artystka z Ciebie :) a ja kocham kreatywnych ludzi dlatego dodaję do obserwowanych :) + w w olnej chwili zapraszam do siebie chociaż dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna torebka,cudowna sukienka,piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowna wiosenna stylizacja- paznokcie obłędne!!!!
    cudownie!!!!!
    Obserwuje i zapraszam do obserwowania u mnie:*:*:*:*
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładnie Ci w grzywce. Masz ślicznie ozdobione pazurki :))

    OdpowiedzUsuń
  27. fantastyczna torebka, taka minimalistyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  28. ślicznie ci w tej grzywcee ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. super sukieneczka ;D jak laleczka :D
    będę szczera :P ... w grzywce wyglądasz prześlicznie :D lepiej :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Spoczi grzywka! No i torba prezentuje się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześlicznie Ci w tej grzywce. No ale jak wiadomo, ładnemu we wszystkim ładnie <3
    Super torebka! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Z tymi brzydkimi słowami, co pisałaś u mnie nie zgodziłabym sie :D
    Paznokcie - cudo!!! Grzywka śliczna, a torebka też cudo :D
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślicznie wyglądasz, pasuje ci!:)
    Nie lubię grzywek bo długie mi za bardzo przeszkadzają a krótkie nie pasują;)
    Teraz mam pocieniowane ale najkrótsze włosy do połowy szyji;)

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczna stylizacja <33
    W ogóle śliczna jesteś :33

    OdpowiedzUsuń
  35. ale im więcej czytelniczek, tym więcej rysunków będziesz miała do zrobienia ;) i nie wiem czy się doczekam ;)

    a w grzywce naprawdę Ci ślicznie (zwłaszcza na tym pierwszym zdjęciu)
    skoro ładnie się modliłaś, to maturkę na bank zdasz :)

    a z czego piszesz dodatkowo? czy tylko podejmujesz się tego, co obowiązkowe? (mam nadzieję, że od dwóch lat reguły matury za bardzo się nie zmieniły, bo ta moja, to miała w ogóle nowe zasady, ale dzięki temu podchodziłam do paru dodatkowych przedmiotów, bez lęku, że jak obleję, to będzie lipa) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, za każdym razem jak wchodzę żeby Ci odpisać to zacina mi się Twój blog i nie mogę na nim nic zrobić :(
      Mam nadzieję że zdam jakoś :))
      Pewnie nie zmieniło się za dużo, oprócz ustnego angielskiego :)
      Piszę matematykę, angielski i geografię rozszerzone:))

      Usuń
  36. Cudnie Ci w tej grzywce ! :)
    Czekam na naukę rysowania ust , bo mam narysowane na kartce oczka i nos , a zostają jescze usta , a muszę przyznać , że z Twoja pomocą wyszło mi to całkiem , całkiem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. jaka świetna torebka ! ;)
    + dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Hey, znalazłem Cię przed chwilą na LB. W końcu "nas" osób z Tomaszowa jest coraz więcej. Jestem strasznie dumny z tego powodu. :)
    Pozdrawiam,
    Mateusz

    OdpowiedzUsuń
  39. Sama poszukuje podobnej torebki, twoja jest naprawde ladne! :)

    OdpowiedzUsuń

Spam niemile widziany. Na komentarze typu "Super blog! Wpadnij do mnie!" nie odpowiadam. Czytam wszystkie komentarze! APROPOS: JEŚLI TO CZYTASZ I MASZ WERYFIKACJĘ KOMENTARZY KODEM OBRAZKOWYM, PROSZĘ SKASUJ JĄ, bo jeśli odpisuję na komentarz to jest to dla mnie uciążliwe!