23 kwietnia 2012

Pomarańczowo i wyniki losowania nr. 4

Mamy setny post! Dzisiejszy wypad do miasta pozwolił mi na wzbogacenie się o nową parę butów i kilka pierdółek. Ostatnio podobają mi się prawie wszystkie buty w sklepach i nigdy nie mogę się zdecydować. Muszę zrobić plan ramowy, ale nie mogę się jakoś do tego zmotywować :(





sweterek  - sh
koszula - sh (h&m)
spodnie - bazarek (Łódź)
buty - Step
okulary - Tesco
torebka - nie pamiętam
bransoletka - Pomarańczowe Okno
kolczyki - prezent
naszyjnik - nagroda w konkursie
pierścionek - House

No i przyszedł czas na ogłoszenie wyników losowania:

czyli rysunek wędruje do
Zwyciężczyni proszę o kontakt mailowy: sami93@onet.eu

Idę robić tosty, bo zgłodniałam! :)

40 komentarzy:

  1. pamiętaj o sobocie! nie wiem czy z tymi tobołami podołam zabrać aparat ale może się uda, haha^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Smacznych tostów i gratulacje dla szczęściary:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no jaki piękny Tomaszów! :D ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak samo nigdy nie mogę wybrać butów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :* Ale masz fajne buty :PP
    Ej, też jadłam dzisiaj tosty :))

    OdpowiedzUsuń
  7. hehe , za to ja mam na odwrót , w ogóle nie mogę znaleźć żadnych fajnych butów ;) .
    Smacznegoo ! ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. hahah, wygrałam. od razu polepszył mi się humor <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobne okulary- muchy:)
    Śliczne balerinki, kolorek :)
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia :3
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulację :)

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz :)
    promieniejesz :d

    OdpowiedzUsuń
  13. jakoś mnie nie przekonujesz w tych okularach :) nie mówie złośliwie

    OdpowiedzUsuń
  14. super spodnie :)
    strasnie mi sie ostatnio podobaja pomaranczowe spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjne zdjecia:) fajne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. i like your pants!
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję setnego postu! ;) Świetny strój!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Oby do 200 postu :D
    Balerinki masz przesliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje są bardziej ceglane, ale są bardzo podobne do Twoich :) Uwielbiam kolorowe rurki. To chyba must have większości szafiarek :D

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawie :)
    Obserwujemy? :*

    www.daily-thinks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem strasznie zła, że nie udało mi się zgłosić do konkursu i przepadła mi taka szansa, ale niestety mój komputer odmówił chęci współpracy, a serwisanci polecieli w kulki i zamiast naprawiać go dwa dni, robili to bity tydzień ;/

    ale cóż - czekam na kolejny konkurs :)
    i życzę powodzenia w pisaniu planu ramowego, nie będzie aż tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, jak wchodzę na Twojego bloga to cały czas mi się zacina przeglądarka i nie mogę nic zrobić!:(((

      No to nieźle Cię załatwili, mi naprawiali ponad miesiąc laptopa i nie naprawili ;/ tylko rozwalili ;/

      Usuń
  23. Cudnie wyglądasz. jeśli znajdziesz czas narysowalabys moze chlopaka z dziewczyna ? Bardzo bym chciala to zobaczyc. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale cienkopisem i kredkami? Jak tak to tutaj jest tak mniej więcej: http://samanta-lesiak.blogspot.com/2012/04/pieprz-i-sol.html :)

      Usuń
    2. Dzięki, o to mi chodziło!

      Usuń
  24. Wesoła na zdjęciach:) ładna bransoletka:)
    Gratuluję!:)

    OdpowiedzUsuń

Spam niemile widziany. Na komentarze typu "Super blog! Wpadnij do mnie!" nie odpowiadam. Czytam wszystkie komentarze! APROPOS: JEŚLI TO CZYTASZ I MASZ WERYFIKACJĘ KOMENTARZY KODEM OBRAZKOWYM, PROSZĘ SKASUJ JĄ, bo jeśli odpisuję na komentarz to jest to dla mnie uciążliwe!