20 kwietnia 2012

Kosmetyki

Postanowiłam dzisiaj dodać moje ostatnie kosmetyczne zakupy. Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam!


- Syoss, Smooth Relax (Odżywka wygładzająca i ułatwiająca rozczesywanie)
- Syoss, Smooth Relax (Szampon regenerujący i wygładzający strukturę włosa)
- 5 lakierów Verona, Vollare, Da Vinci
- Pędzelek do smokey, Catrice
- Eyeliner w żelu, Essence
- Podkład w kompakcie KOBO (używam go jako korektora)

Jak na razie mogę powiedzieć tyle, że szampon i odżywka dla mnie są bardzo dobre. Włosy po nich pachną, a w trakcie mycia są mega gładkie, rozczesywanie idzie bez problemu. Właśnie tego potrzebowały moje włosy.
Eyeliner też się super sprawdza, jest to intensywna czerń, zresztą będziecie go mogli zobaczyć zaraz na zdjęciach na moich oczach (przez moją grzywkę może trochę mniej :D). Pędzelek się troszkę "rozdwaja", ale jakoś daję radę nim rysować kreski. Eyelinery w żelu są o wiele prostsze w użyciu niż te w pędzelku. Polecam:)
Podkład daje radę, użyłam go kilka razy i nie mogę na razie nic więcej o nim powiedzieć.
Lakiery - bardzo fajne, tym bardziej że ich cena to 3zł, nie wiem ile utrzymałyby mi się na paznokciach, bo po 3 dniach zmyłam:)




Cierpię na brak fotografa:( Teraz lecę na "Pierwszą miłość" jak zawsze:)

43 komentarze:

  1. Gdzie kupiłaś takie ładne lakiery:D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Łodzi na bazarku:) ale myślę, że można je też kupić w każdym sklepie po 4 zł, który posiada kosmetyki w sprzedaży:)

      Usuń
    2. a konkretnie na jakim bazarku? jestem z Łodzi, więc mnie to interesuje :D

      Usuń
    3. a konkretnie na jakim bazarku? bo mieszkam w Łodzi i bardzo mnie to interesuje :)

      Usuń
    4. zapewne na giełdzie samochodowej :)

      Usuń
  2. ojojj ale cuda :D lakiery bym Ci porwała ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kiedyś ten podkład z kobo i uwielbiałam go! muszę do niego wrócić :) a teraz też lecę na "Pierwszą miłość" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie cierpię szamponów z sayoss :D Strasznie szybko przetłuszczają mi się z nich włosy

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja cierpię na brak modelki xd
    zarąbiste masz te włosy! ;o

    OdpowiedzUsuń
  6. Szampony tej linii na moich włosach się nie sprawdziły, wręcz przeciwnie .. problem z łupieżem miałam straszny ;c no i eyeliner w żelu zakupiłam kilka dni temu, ale ja mam chyba jakieś dziwne oczy, bo za nic nie mogę zrobić kresek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie używanie eyelinera w pędzelku nie jest trudne:) Może dlatego, że weszłam już do wprawy. Szamponów syoss nie używałam bo moim ulubieńcem jest Elseve;)
    Śliczne zdjęcia:)
    Apropo ASP to moja siostra zdawała na tą uczelnie ale do tego czasu mogło się dużo zmienić bo było to jakieś 5 lat temu:) Posprawdzaj to sobie!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna grzywka. A ściany w pokoju przecudne! Też takie chcę!!!!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ci ładnie w tej grzywce. :) 4lakier od lewej jest cudowny..♥ Zainteresowałaś mnie tą odżywką ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie ładne kolorki lakierów! ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Lakiery do paznokcji maja przepiekne kolory :)

    Ja tez cierpie na brak fotografa, ale powiem ci ze sobie radze ze stojakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne kolorki lakierów :)
    gdzie kupiłaś eyeliner a pędzelek też w tym samym sklepie?

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne kolory lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne lakieryy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też używam kosmetyków Syoss, są świetne :)

    http://renkko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana piękne lakiery do paznokci <3
    teraz czekam jak pomalujesz pazurki i wrzucisz jakieś foty:))

    kiss:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja coś nie mogę znaleźć szamponu odpowiedniego do moich choleryków na głowie:/ na początku wszystko ładnie a pod koniec szamponu i tak powraca codzienne mycie bo inaczej wyglądają jakbym je żelem potraktował:/ Syossa jeszcze nie próbowałam, ale jak skończę obecny mój szampon to się chyba skuszę:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. widzę, że kolejna skuszona eyelinerem w żelu z Essence :)
    teraz tylko znajdź coś dobrego do zmywania jego (ha, zrymowałam!)
    bo ciężko te cholerstwo schodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też nałogowo oglądasz Pierwszą miłość?
    A lakiery mega

    OdpowiedzUsuń
  20. Oooj uwielbiam Pierwszą Miłość :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No te łóżko jest super wygodne .. czasami :) rano mam straszny problem z wstawaniem, bo jest tak miło, że nie mogę się ruszyć :) a co do pędzelka, kupiłam specjalnie nowy i nic .. ale ja wiem, że to moje oczy, bo mam dziwne powieki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja mam jeszcze ten problem że u mnie jest bardzo twarda woda a to podobno obciąża włosy i dlatego codzienne mycie u mnie jest standardem:/ jak wynajdę jakiś dobry szampon z odzywką to na pewno dam Ci znać:)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne zakupki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale ci ładnie w takich włosach .:)

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowne sa te lakiery :)
    a wlasnie dzieki twojej grzywce kreska nabiera uroku :)
    bardzo Ci tak pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. genialna grzywka :D tez mam syoss ale do włosów suchych i zniszczonych.. i póki co jeszcze nie widzę pozytywnych efektów. [także szampon i odzywka] xd pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. jakie śliczne kolory lakierów!:))

    OdpowiedzUsuń
  28. http://only-just-a-dream.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny blog.
    Ja też cierpię na brak fotografa ;( Znam twój ból.
    A tak wgl to ty rysowałaś te rysunki na górze? Piękne są, zwłaszcza ten kociak

    OdpowiedzUsuń
  30. Cześć! Bardzo fajnego masz bloga,dobrze dobrana kolorystyka i te zdjęcia,które zachwycają i można na czym oko zawiesić :) Pozdrawiam!
    + używałam kiedyś Syoss ale niestety nie bardzo byłam z niech zachwycona i przeniosłam się na Dove i go uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie wyglądasz z tą grzyweczką. Ahh.. ; )

    OdpowiedzUsuń
  32. jak zawsze ślicznotka:) podoba mi się twoja grzywka

    OdpowiedzUsuń
  33. ładne zdjęcia :)) lubię kosmetyki z firmy sayoss ;d

    OdpowiedzUsuń
  34. Super blog !!!! Ja też nie mam fotografa :D Zdjecia sama robie choc mi nie wychodzą :D Zapraszam na mój blog : www.kinga089.blogspot.com

    PROSZE DODAWAJ KOMENTARZE !!! Bardzo mi na tym ZALEŻYYY !!!!! plissss :D

    OdpowiedzUsuń

Spam niemile widziany. Na komentarze typu "Super blog! Wpadnij do mnie!" nie odpowiadam. Czytam wszystkie komentarze! APROPOS: JEŚLI TO CZYTASZ I MASZ WERYFIKACJĘ KOMENTARZY KODEM OBRAZKOWYM, PROSZĘ SKASUJ JĄ, bo jeśli odpisuję na komentarz to jest to dla mnie uciążliwe!