22 kwietnia 2012

Vincent van Gogh

Niedziela była bardzo owocna, bo dokończyłam w końcu mojego van Gogh'a! Nie chciałam jednak zrobić takiej prawdziwej kopii, a moją wersję tego obrazu. Kolory wybrałam jaśniejsze i nie wszystko jest takie samo. W końcu praca z której jestem w 100% zadowolona! A więc pokazuję efekt.






I na koniec słit focia podczas tworzenia :D


A u Karoliny na blogu możecie zobaczyć nagłówek w moim wykonaniu:

(kliknij w screena a przeniesie Cię na bloga Karoliny)

P.S. Przypominam, że zostało tylko kilka godzin do zgłaszania się do LOSOWANIA!

58 komentarzy:

  1. A mi to nie chciałaś zrobić nagłówka ; <
    :D
    a obraz fajny , tez chcę tak rysowac/ malowac i nie wiem co jeszcze ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa. xD od razu tak mogłaś
      A ile mniej wiecej ?

      Usuń
  2. kurde narysuj mnie :D uwielbiam Twoje prace, jesteś genialna :) ale powtarzam sie już .. grr :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No w końcu skończone! Śliczne jest :))

    OdpowiedzUsuń
  4. to nazywa się mieć talent!piękne dzieło:)
    a swoją drogą to marzy mi się nagłówek przez Ciebie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie ci to wyszło, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak - ten artysta jest godny szacunku i podziwu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o rajciu, nieziemskie! masz talent! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie namalowałaś ten obraz ;) Naprawdę podziwiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. daj spokoj kochana, masz swoje obowiazki teraz, beda wakacje to mnie narysujesz:*

    OdpowiedzUsuń
  10. haha;)


    piękny! ale bym chciała mieć Twój talent!

    OdpowiedzUsuń
  11. bez przesady ;) Ale dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, jesteś niesamowita dziewczyno :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny ten obraz !:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oddaj mi talent! :O Przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  15. hmmm, nie wiem sama jakie zdjecie moglabys przelac na papier :D musze sie zastanowic, tyle ze naprawde nie chce Ci czasu zabierac:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, to mnie zaskoczyłaś kochana;) Ja tak chyba bym nie narysowała;) Pięknie!!

    OdpowiedzUsuń
  17. jedno wielkie WOW !

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zwykle masz talnet hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  19. no efekt końcowy świetny ;D lepszy niż oryginał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perfekcja ;) Prawdziwy majstersztyk :D

      Usuń
  20. ja też bym chciała jakiś fajny nagłówek od Ciebie;)
    jesteś genialna ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Cudo, cudo, cudo, cudo! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne, też rysuje, ale mi by brakło cierpliwości ; )

    zagłosujesz? https://apps.facebook.com/must-be-the-music/v/4f945bac40254d0001000013

    OdpowiedzUsuń
  23. super ci to wyszlo !
    pastele olejne czy kredki ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana Zapraszam Cie do obserwowania i zaglądania na mojego nowego kulinarnego bloga!
    Ja oczywiście obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowny obraz :)

    również chętnie poobserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz niesamowicie ogromny talent, mam nadzieję, że wybierasz się na ASP??

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz talent kobieto! zawsze bede Ci to powtarzac! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. cudo ! jestem zachwycona ! masz niesamowitą kreskę :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  29. ciesze się :))
    jej masz talent ;d

    OdpowiedzUsuń
  30. wow jaki piękny!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jesteś niesamowicie zdolna. Chyle czoła :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastyczne! Gratuluję talentu!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale pięknie Ci to wyszło!! <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow gratuluję talentu, piękna praca!! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne. szkoda, że ja tak nie umiem :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz talent, dziewczyno! Aż ci zazdroszczę :D :P

    OdpowiedzUsuń
  37. Czekam na jakieś nowe pracę, ale rozumiem, iż masz za niedługo maturę i się (chyba?:D) do niej uczysz:) Powodzonka:*

    OdpowiedzUsuń
  38. Kurde ostatnio bywam na blogspocie tak rzadko że przegapiłam tą notkę ! Myślałam że jeszcze nie skończyłaś a tu proszę jest już w całości ! Bardzo mi się podoba ta praca... Chyba zdecydowanie najlepsza ze wszystkich które tu dodałaś ! Jestem pod wrażeniem bo jest praktycznie identyczny a nawet ładniejszy ten twój obraz od oryginału ; )

    OdpowiedzUsuń
  39. DZIEWCZYNO TO JEST TOTALNIE NIEZIEMSKIE!!! :OOO Ja gdybym coś choć trochę podobnego umiała narysować powiesiłabym sobie nad łożkiem i codziennie rano bym się godzinami na to gapiła!!!

    OdpowiedzUsuń

Spam niemile widziany. Na komentarze typu "Super blog! Wpadnij do mnie!" nie odpowiadam. Czytam wszystkie komentarze! APROPOS: JEŚLI TO CZYTASZ I MASZ WERYFIKACJĘ KOMENTARZY KODEM OBRAZKOWYM, PROSZĘ SKASUJ JĄ, bo jeśli odpisuję na komentarz to jest to dla mnie uciążliwe!