17 kwietnia 2012

Butowo

Dzisiaj muszę napisać pracę na fizykę i jeszcze jutro przed naszym wyjazdem dostarczyć ją do szkoły. Coś czuję, że znowu się nie wyśpię, muszę wstać o 6 :( Mam nadzieję, że chociaż pogoda będzie dopisywać. Pocieszam się faktem, że będzie tam obiad (haha) :) W sobotę pofarbowałam sobie trochę moje już i tak zniszczone końcówki. A na WOSie zafascynowały mnie moje buty i musiałam je narysować, takie szybkie szkice długopisem i ołówkiem (nie bierzcie ich serio).

Wiem, że wyszły mi trochę platfusy, szczególnie ten na dole po prawo :)

Moje włosy (teraz możecie zobaczyć jakie już są zniszczone):


Ach no i dzisiaj doszły do mnie bransoletki i kolczyki z małej wymianki z POMARAŃCZOWYM OKNEM :)


Lecę już na Pierwszą miłość!

36 komentarzy:

  1. ślicznie rysujesz <3
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie Ci te końcówki wyszły ^^
    ja nigdy nie umiem narysować butów o.O
    zawsze wychodzą mi jakoś tak dziwnie :D
    + czym farbowałas końcówki ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny rysunek, ja mi się nudzi na lekcjach to też lubię coś "tworzyć" ;)
    A co do końcówek to efekt fajny, ale szkoda włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz kolorowe końcówki? Czaad! ;D
    Ja nawet tak buta nie narysuje. -,-

    OdpowiedzUsuń
  5. Eh, ja ci współczuję jutra :) A ja jutro mam na 2 do szkoły bo mamy dni otwarte :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No to muszę przyznać, że masz ładne buciki. A włosami się nie przejmuj. Mam podobne problemy z nimi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Buciki wygladaja fajnie :) a co do wlosow to lubie takie pofarbowane koncowki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne branzoletki!
    I Wyszły ci te buty jak ja bym to narysowała to by to bardziej wyglądało na kopyto nie but ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super wyglądają Twoje włosy, widzę że ekeft ombre się udał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. SUper,że Ci się podobają ;*** CHętnie będę Cię dalej zaopatrywać w biżutki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. takie pofarbowane końcówki są bardzo fajne :)
    a buty to musisz miec śliczne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze ci idzie rysowanie postaci!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale masz fajny kolorek na włosach <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oo, zrobiłaś sobie ombre hair?:) cudne są!
    też jutro jadę do Łodzi, ale na jakieś targi naukowe obok politechniki. nie wiem, czy na to samo co Ty ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. Taak będzie znacznie mniej osób, będę za nimi tęsknić :<
    czyli masz maturę w maju, uuu, to powodzenia!!!!!!:***

    OdpowiedzUsuń
  16. Serio. Ja jedynie umiem rysować połowę serca ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie rysujesz.

    Masz fajne włosy. Moje są o wiele bardziej zniszczone xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Na pewno!:) Będę trzymać kciuki!
    Jakie przedmioty zdajesz?

    OdpowiedzUsuń
  19. To widzę, że zupełnie nie moja bajka:) pomijając rozszerzony angielski:)
    Matmy i geografi nie nie:P
    To pewnie jakieś studia ekonomiczne?

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam rozjaśniane końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz ombre <3 ja za kilka dni tez będę mieć:) cudo1:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Odzywki i wlosy napewno wroca do siebie! :) a kolorkow maja duzo i dlatego je lubie!:) jest w czym wybierac :)Musze Ci sie pochwalic ze dzisiaj z nudow szkicowalam dzieki twoim porada na blogu :) I jestem z siebie bardzo dumnna:D ;P

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne rysujesz !
    Fajna ta fioletowa bransoletka !

    OdpowiedzUsuń
  24. Co ty gadasz! To jest śliczne! :)
    A włosy ja miałam gorsze, hehhe ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mniej niż moje masz zniszczone! :3

    OdpowiedzUsuń
  26. no fajne te buty :D i bransoletki też, szczególnie ta z czarno-fioletowo-niebieskimi kuleczkami pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne bransoletki! gratuluję wymianki! :)

    OdpowiedzUsuń

Spam niemile widziany. Na komentarze typu "Super blog! Wpadnij do mnie!" nie odpowiadam. Czytam wszystkie komentarze! APROPOS: JEŚLI TO CZYTASZ I MASZ WERYFIKACJĘ KOMENTARZY KODEM OBRAZKOWYM, PROSZĘ SKASUJ JĄ, bo jeśli odpisuję na komentarz to jest to dla mnie uciążliwe!