30 kwietnia 2012

Gorąco!

Korzystając z upalnej pogody poszłam z siostrą na spacer do biblioteki. Idzie się ugotować, więc założyłam sukienkę, którą miałam na sobie na pielgrzymce. Oj chyba posłuży mi tego lata!








sukienka - mały sklepik Dromader (Tomaszów Maz.)
buty - Step
okulary - Cropp (dział męski)
kolczyki - Cropp
naszyjnik - prezent
torebka - nie pamiętam
bransoletka - Rossmann

Doszła do mnie pocztówka od http://mccandies.blogspot.com/ ! Dziękuję bardzo! Jest taka urocza<3 Na pewno się odwdzięczę:)




55 komentarzy:

  1. Prześwietny wzór na paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz świetnie w tej sukience! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. słodko;) pamiętaj że się widzimy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz ;)
    masz świetne paznokcie ;) !

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka bardzo ladna ;) zazdrosze pogody! :(

    OdpowiedzUsuń
  6. dawno mnie tu nie bylo i musze nadrobic:D cudnie wygladasz i te pazurki ^_^

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jest ta sukienka. ^^ buciki też fajne :)
    zapraszam nowa notka.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. przed chwilą tamtędy przechodziłam xD ale widocznie się minęłyśmy :P piękne pazurki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sukieneczka jest cudowna, muszę w taka zainwestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna ta sukienka :) Śliczne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz ;***
    Lubisz czytać? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna sukienka i genialne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Otagowałam cię w zabawie z 11 pytaniami! Post z którego dowiesz się więcej zaplanowałam na 18.30, wejdź na bloga po tej godzinie, aby wiedzieć co i jak :):* Oczywiście, jeśli nie chcesz nie musisz brać udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  14. i jak zawsze świetnie wyglądasz :) a paznokcie są boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. a do mnie jeszcze nie przyszła ;cc

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowna jest ta sukienka, no i ładne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. piekna,letnia sukienka i jakie czadowe okulary<3

    OdpowiedzUsuń
  18. ale ty jesteś ślicznaa ! :*
    a pocztówka cudnaa ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. jesteś , jesteś ;)
    no założyłam .. mam nadzieję że coś z tego wyjdziee :)
    a co do tych czaszek no to masz rację ..
    nie wiem czy bym w ogóle narysowała ten szkielet no ale kazali mi to musiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo jak ślicznie, tak dziewczęco :)
    obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładna sukienka.
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka idealna na takie dni :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna sukieneczka, a te paznokcie wspaniałe po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładna sukienka:) fajnie pomalowane paznokcie :)
    zmiana nagłówka bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej właśnie zostałaś otagowana!(szczegóły u mnie na blogu)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny zestaw! bardzo mi się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. jaka przecudowna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam pytanie - gdzie kupiłaś oklaury, bo moja przyjaciółka takie poszukuję, a nie mizoe znależć?:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne paznokcie. Jak ty je robisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a normalnymi lakierami :) wystarczy chwila cierpliwości i skupienia!:)

      Usuń
  31. a gdybym chciała się z tobą wymienić pocztówkami, to dałabyś mi swój adres?:)

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczna sukienka ! no i masz talent dziewczyno ! świetne rysunki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. jak Ty pięknie wyglądasz !

    a pazurki rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń

Spam niemile widziany. Na komentarze typu "Super blog! Wpadnij do mnie!" nie odpowiadam. Czytam wszystkie komentarze! APROPOS: JEŚLI TO CZYTASZ I MASZ WERYFIKACJĘ KOMENTARZY KODEM OBRAZKOWYM, PROSZĘ SKASUJ JĄ, bo jeśli odpisuję na komentarz to jest to dla mnie uciążliwe!