16 kwietnia 2012

Syrena

Wczoraj byłam w Łodzi na zakupach (trochę się obkupiłam), w środę też jadę do Łodzi ale na politechnikę, uniwersytet itp. Jestem totalnie wyczerpana i zaspana. W szkole też nic nie narysowałam, bo cały czas się uczyłam, jak nie polskiego to angielskiego. Teraz pozostaje tylko modlić się o dobre oceny na koniec szkoły, bo do jutra muszą nam je wystawić. Po szkole, kiedy przyszłam do domu narysowałam coś, żeby w końcu dodać notkę i dokończyłam zaległe prace.

Przydałoby mi się wyspać! Miłego popołudnia!:)

51 komentarzy:

  1. o, widzę zawitałaś w moje okolice :)
    śliczna ta syrenka, czyżby lato Ci w głowie siedziało? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny rysunek! ^^
    Mam pytanie napisz na maila : in.loves@o2.pl jak będziesz mogła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. sądzisz że pokolorowane będzie lepiej wyglądać niż ołówkiem ?

    OdpowiedzUsuń
  4. aha ok. zastanowię się i dam ci znać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybierasz się na polibude czy uniwerek? :)
      rysunek jak zwykle świetny :)

      Usuń
  5. Rysunek jak zwykle wspaniały :) ale powiedz mi jak się zmuszasz do tej nauki, bo ja mam tyle do nauczenia a za nic chęci :/ a czas ucieka ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. no bo właśnie widziałam tą wystawę:D naprawdę piękna:):*

    OdpowiedzUsuń
  7. Syrenka śliczna, prace z wystawy też :> A zawijasowy lizaczek jest jakiś taki pokręcony. I zgadnij... Ja też obcięłam grzywkę! :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nauka...Bosz.. niech ten koszmar się już skończy! ;<

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten twój talent.. Tylko podziwiać. :)
    Oceny na pewno będziesz mieć świetne!

    OdpowiedzUsuń
  10. a co ciekawego kupilas? super rysunek:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jedziesz w środę na te targi naukowe? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Oceny na pewno będziesz miała zadowalające ;)
    Śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie wiem czy Ci to mówiłam, ale zazdorszczę talentu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna syreneczka:))

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Chociaż to trochę głupio tak pisać - ale myślę, że oceny na koniec szkoły nauczyciele wystawią Ci takie, na jakie sobie zasłużyłaś, trzymam kciuki i czekam na następne rysunki! Może jakiś szkic...?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty już masz wakacje! Ja też chcę ^^ ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. masz wyobraźnię :) trzymam kciuki, że znajdziesz interesujący kierunek :D [ o ile go jeszcze nie masz umyślanego] :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały masz świetny blog !

    OdpowiedzUsuń
  19. Teraz się trochę pomęczysz, a potem pół roku odpoczynku :) Jestem pewna, że będziesz miała bardzo dobre oceny, bo wyglądasz na bardzo mądrą osobę. A syrenka urocza.

    OdpowiedzUsuń
  20. otagowałam cię ;)
    http://weak-point.blogspot.com/2012/04/tag-50-pytan-do-weak-point.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Też chętnie wybrałabym się na duże zakupy ;D
    Liczę że pochwalisz się gdzie idziesz dalej? ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziekuje za mily komentarz Samanto :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tez chcę już koniec roku<3!
    + kocham styl twoich rysunków<3 :D

    OdpowiedzUsuń
  24. będzie dobrze, 2 semestr jest najgorszy, bo strasznie krótki :( :P
    Syrenka super ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak, na prosto ^^ Mama mi ,,ciachła'', ale nie wygląda źle :> No ten eukaliptus jest fajny, taki... inny i wyjątkowy. Jedna z nielicznych czytelniczek na moje pytanie o czym pisać, odpowiedziała, że o czymś nietypowym, o czymś, czego nie można znaleźć na innych blogach. No i jest :D Ale musiałam się nieźle naszperać.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja jestem aż za bardzo wyspana :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna syrenka!! Pozdrawiam :)

    live-your-life-like-that

    OdpowiedzUsuń
  28. zapraszam do mnie :)

    http://sweetstrawberries-express.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. ale pięknie:)

    Zapraszam na post:*

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudnaaa! Ale nie musiałam chyba tego pisać. :D
    Dodasz zakupy? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. co do ocen na pewno będzie dobrze :) .. trzymam kciuki :)
    i wyśpij się ! ;p

    OdpowiedzUsuń
  32. Mega nagłówek! XD
    Będę wpadać częściej, rysunki w poprzedniej notce są świetnie. Obserwuję, oczywiście. : )

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne włosy , syreni ogon i.. brzuszek! taki fajny, wygląda jak żywy :)

    pzdr.!

    OdpowiedzUsuń

Spam niemile widziany. Na komentarze typu "Super blog! Wpadnij do mnie!" nie odpowiadam. Czytam wszystkie komentarze! APROPOS: JEŚLI TO CZYTASZ I MASZ WERYFIKACJĘ KOMENTARZY KODEM OBRAZKOWYM, PROSZĘ SKASUJ JĄ, bo jeśli odpisuję na komentarz to jest to dla mnie uciążliwe!