30 maja 2012

Zajęcia

       Jestem tu coraz rzadziej z racji tego że całe dnie rysuję/maluję, jeżdżę za artykułami papierniczymi które mi się przydadzą. Dokupiłam
       jeszcze dwa podobrazia. Dzisiaj na zajęciach dokończyłam obraz martwej natury (który możecie zobaczyć na dole). Jeszcze muszę
       zrobić kilka.. Jutro pewnie też tam zawitam. Jestem totalnie padnięta. Nie wiem kiedy odpiszę na wszystkie komentarze, ale mam
       nadzieję że wszystko uda mi się szybko zrobić i będę mogła tu usiąść na spokojnie. Z góry przepraszam jeśli któregoś dnia nie będzie
       notki, ale staram się jak mogę :))


43 komentarze:

  1. Każdy czasem jest zabiegany. ;)) Śliczny obraz !

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieźle całkiem Ci to wychodzi;) N wazonie żółtym zapomniałaś o bliku, ale praca jest w trakcie robienia więc jeszcze niedopracowane wszystkie szczegóły;) Dlatego właśnie staram się nie pokazywać swoich niedokończonych prac;) Ale świetnie Ci idzie kochana:) Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje wszelkie prace artystyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo telanciara ;D. Narysuj mi coś ;D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Napewno padasz ;)
    Ale rozwijasz się i ćwiczysz a to super ważne. Powodzenia ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko, ale ładne. Chciałabym być dekoratorką wnętrz lub ogrodów ale ja niestety nie potrafię tak ładnie malowac :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja ci zazdroszcze talentu ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wakacje, a jednak praca ;))Trzymam kciuki, żeby udało ci się skończyć wszystko na czas:))

    OdpowiedzUsuń
  9. łooooooooł ;o ładnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post!
    I invite you to the competition win a dress from Inlovewithfashion!
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzisiaj doszedł rysunek, dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Będziemy czekać, bez obaw;)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie lubię malowaćć ..
    ślicznie ci wyszłoo ! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w malowaniu ^^ zycze wielu pomyslow :)) ja dzisiaj dostalam 5 z plastyki i bardzo sie ciesze, bo z rysunkiem u mnie ciezko :)

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  15. ale ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O mamo! Ja też chce tak malować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzieki :))
    wszyscy piszą ze ladne wlosy, ale one sa takie tylko na zdjeciach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakos do polowy plecow..? wedlug mnie za dlugie troche, musze pojsc do fryzjera :)

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  19. niecałe 170cm, malutko ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie malujesz :* U mnie na blogu konkurs! Zapraszam
    Pozdrawiam Filozofka
    www.filozofkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny obraz!
    p.s. gdzie dorwałaś taki lakier co masz w poprzedniej notce na stopach?;>
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest ten malutki lakier miss selene numerek 220 :))

      Usuń
  22. Hahaaha mogłabym powiedzieć tak i byłabym sławna, ale przykro mi to nie byłam ja ;D:D.

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałabym umieć malować tak jak Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja to się przy Tobie chowam o.O Genialna jesteś *-*

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog :D
    Ładnbie malujesz ;3

    OdpowiedzUsuń

Spam niemile widziany. Na komentarze typu "Super blog! Wpadnij do mnie!" nie odpowiadam. Czytam wszystkie komentarze! APROPOS: JEŚLI TO CZYTASZ I MASZ WERYFIKACJĘ KOMENTARZY KODEM OBRAZKOWYM, PROSZĘ SKASUJ JĄ, bo jeśli odpisuję na komentarz to jest to dla mnie uciążliwe!