8 maja 2012

Kolorowa "jesień"

Jestem już po drugiej maturze, przede mną jeszcze 6! Co jak co ale dzisiejsza podstawowa matematyka nie była trudna! Aż się uśmiechałam do siebie robiąc kolejne zadania. Ale może zrzednie mi mina kiedy zobaczę odpowiedzi..:) No zobaczymy, jutro będzie gorzej:)
Wczoraj w moim mieście zagościła typowo jesienna pogoda, deszcz, słońca prawie wcale, więc żeby rozjaśnić trochę ten ponury założyłam na siebie coś kolorowego. Niedawno przyszedł do mnie kurtko-żakiet z MojeTakieTe. A że jest dość ciepły to czemu miałabym go nie założyć?;)








kurtko-żakiet - MojeTakieTe || spodnie - bazarek (Łódź) || bluzka - Butik || sweterek - H&M || buty - chińczyk || niebieska bransoletka - Pomarańczowe Okno || 
czarne bransoletki - chyba z jakiejś gazety

A dzisiaj świeci słońce!:))

85 komentarzy:

  1. Spodnie mój klimacik :) Łódź :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurtko żakiet nieziemski ;oo
    kolorystyka boska <3

    OdpowiedzUsuń
  3. wooowjak kolorowo :)
    az mi sie chumor poprawil :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie i baaardzo optymistycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale kolorowo :) cos dla mnie :)) Powodzenia i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo jak kolorowo :) Może jednak poszło dobrze!:) jakie będziesz jeszcze pisała?

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorowo ! I jak najbardziej pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny jest ten płaszczyk, kokardki dodają uroku <3
    no słyszałam, że matematyka była prosta :D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne buty ^^
    a płaszczyk bardzo ładny, zresztą jak cały strój:)
    i powodzenia na następnej.
    nie wiedziałam że jest ich aż tyle : O

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak mi się podoba ten outfit ta marynarka jest najlepsza - będę teraz o niej marzyć

    OdpowiedzUsuń
  11. Kto Ci robi foty?

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne spodnie:) żakiecik też niczego sobie^^

    OdpowiedzUsuń
  13. ale cudne kolory!:) żakiet świetny;) powodzenia na kolejnych egzaminach!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny OOTD! Nowy nagłówek ! ^^
    Zapraszam! Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  15. a z czego zdajesz jeszcze? :) tzn jakie przedmioty??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. matematyka (rozszerzona), angielski (podstawa i rozszerzenie), geografia (rozszerzenie) no i ustne:)

      Usuń
  16. kolorowo, ale nie aż za ? Spodnie mają cudny kolor !: )

    OdpowiedzUsuń
  17. cudny ten żakiecik ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wyglądasz. Masz mega spodnie <33 ^^
    Heh, no właśnie że się nie obcierał ;D Bynajmniej ja nic nie pamiętam, ;))

    Na pewno dobrze Ci poszło ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. ojej , megaa spodnie , i żakiet też <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Żakiet jest śliczny! Uwielbiam kokardki. Pięknie zestawiłaś kolory. Powodzenia na maturach:)

    OdpowiedzUsuń
  21. aż się robi cieplej na widok twoich ciuszków , a u mnie w Krakowie też ostatnio chłodno .
    Bardzo fajna stylizacja jak zresztą cały blog :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak poszła Ci maturka? Ja jestem bardzo, bardzo zadowolona :) Zawsze miałam około 70-80%. Teraz sprawdzałam wyniki i mam 92%. Nie jestem pewna co do dwóch zadań "uzasadni".
    A.

    OdpowiedzUsuń
  23. żakiecik genialny ;D wyglądasz super kolorowo he he ;D
    a kolumnę znalazłam, znalazłam, ale zajęło mi to trochę ;D he he he ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne te spodnie, ogólnie cała stylizacja jak najbardziej^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Z pewnością wprowadziłam trochę koloru. W moim mieście pogoda też nie zadowala. Dzisiaj na szczęście wyszło słońce, ale jest zimno.

    OdpowiedzUsuń
  26. jaaa genialny też żakiecik!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale ślicznie wyglądasz. Fajnie, że nie boisz się kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny blog :D Masz może ochotę obserwować nawzajem ? :) Jeśli dodasz się do obserwatorów mojego bloga ( http://pamietnik-kariny.blogspot.com/ ) i zostawisz mi link na swojego w komentarzu na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny ten żakiecik, te kokardki są urocze a do tego do twarzy Ci w tym kolorze. ; ) Podoba mi się i w dalszym ciągu życzę powodzenia na maturze ; )

    OdpowiedzUsuń
  30. Trzymam kciuki!!!:) U nas rozszerzenie z matmy, też mówiło, że matma była prosta:)

    OdpowiedzUsuń
  31. ślicznie.

    Powodzenia na kolejnej maturze.

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana..miałas uciąć te końce przy supełkach ;) a cała stylizacja..taka wesolutka ;D Super ;):) Buźka filciaki już lecą ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny żakiet :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne kolorki, cudowne zestawienie;) Kurczę kochana szalejesz z tymi stylizacjami ostatnio;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uroczy outfit! Uwielbiam kokardki w każdej postaci :)

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  36. ładniee <3 podoba mi się kurto-żakiet :D

    powodzenia :D :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie wyglądasz tak kolorowo ! Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. buu, a u mnie deszcz :( sliczny płaszczyk:)
    cieszę się, że matma nie była trudna :)

    OdpowiedzUsuń
  39. bransoletka na szczęście? :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kurtko-żakiet świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Tak! Uwielbiam je.
    Dopiero teraz dodałam opis do zdjęć :D

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  42. nie wiedziałam, że to mam :O też mnie denerwuję jak trzeba to wpisywać xD
    Juz usuniete:) Dziekuje bardzo że mi powiedziałaś ze to mam:*

    OdpowiedzUsuń
  43. Alee kolorowo! Świetnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Życzę powodzenia na kolejnej :) Jak ładnie kolorowo.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale kolorowo... pięknie :)
    Życzę powodzeniach w dalszych przedmiotach :))

    OdpowiedzUsuń
  46. To nic, nadrabiasz stylizacjami kochana;)

    OdpowiedzUsuń
  47. fajna stylizacja i powodzenia na maturach :)

    OdpowiedzUsuń
  48. no właśnie chciałabym :D nie wiem co jest z tym mac'iem ostatnio:/ wszystko smakuje jakoś tak samo, niedobre:D

    OdpowiedzUsuń
  49. mi już nawet frytki nie smakują haha za dużo soli sypią:(

    OdpowiedzUsuń
  50. Sami, a w jakiej klasie byłaś?;) wiem że takie pytanie z nikąd, ale zaciekawiło mnie to, co zdajesz:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jejku, jak kolorowo! i te kokardki, przesłodkie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  52. Kochana świetnie wyglądasz, ten żakiecik jest piękny:)
    świetne połączenie kolorów, nie mogę oderwać wzorku:)
    aż miło patrzeć na tak kolorowe istotki jak w koło pełno szarości:(

    OdpowiedzUsuń
  53. Wypróbuj koniecznie! ;) MATURA TO BZDURA! :D

    OdpowiedzUsuń
  54. właśnie się zalogowałam do tej klasy :D mam nadzieję, że się dostanę:)

    OdpowiedzUsuń
  55. śliczny strój:)
    widzę nowy wystrój bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  56. oj, będzie dobrze ;) trzymam kciuki za Ciebie ;*
    a strój tak kolorowy, że aż zachciało się wakacji <3

    OdpowiedzUsuń
  57. bardzo ciekawe zestawienie kolorów ;)
    Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  58. ale kolorowo... Ty świecisz zamiast słona..! :))

    OdpowiedzUsuń
  59. swietne kolory w tej stylizacji!<3

    OdpowiedzUsuń
  60. Mi jeszcze zostały 3 egzaminy;)
    a matma wczoraj była taaka łatwa, cieszę się strasznie :D

    OdpowiedzUsuń
  61. wow super strój :)
    super kolorki -podobaaaaaaaa mi się bardzo !

    OdpowiedzUsuń
  62. Moja praca miała 7 akapitów, a zaczęłam się jej uczyć początkiem kwietnia, tzn. umiałam wtedy już 4 akapity. A reszty akapitów nauczyłam się końcem kwietnia. Także umiałam ją już dużo wcześniej;)
    Przed ustną miałam dużego stresa, ale jak już tam siedziałam i mówiłam swoją pracę to poczułam się lepiej;) Potem dostałam 4 pytania i udało mi się na każde odpowiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń
  63. 6?! to jak wiele zdajesz tych przedmiotów, że aż 8 testów piszesz?

    OdpowiedzUsuń
  64. Masssssz Ty pomysły na te paznokcie :) Ciekawie to wygląda. A żakiet...bardzo, bardzo oryginalny.
    Pozdrawiam i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  65. Jaki uroczy żakiecik z kokardkami ;)

    OdpowiedzUsuń

Spam niemile widziany. Na komentarze typu "Super blog! Wpadnij do mnie!" nie odpowiadam. Czytam wszystkie komentarze! APROPOS: JEŚLI TO CZYTASZ I MASZ WERYFIKACJĘ KOMENTARZY KODEM OBRAZKOWYM, PROSZĘ SKASUJ JĄ, bo jeśli odpisuję na komentarz to jest to dla mnie uciążliwe!