27 maja 2012

500

W końcu się udało! Niedawno liczba obserwujących przekroczyła pół tysiąca. Dziękuję Wam bardzo! :) Wczoraj wieczorem nagrałam filmik, w którym rysuję stworka:) Niestety użyłam do tego kamerki od laptopa, więc jakość pozostawia wiele do życzenia. Ale przynajmniej jest, mam nadzieję, że coś będziecie widzieć:) Z góry przepraszam za moją fryzurę i niecałe ostatnie dwie minuty filmu bez muzyki, ale coś się sknociło...


Miłej końcówki weekendu!
P.S. Do losowania można się jeszcze zgłaszać dzisiaj do północy TUTAJ!:)


48 komentarzy:

  1. Ale to wszystko fajnie wygląda ''od kuchni'' :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow... jak ja Ci zazdroszczę talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne... !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne *_* .. ;p Obejrzałam cały filmik . ;p Dzisiaj są wyniki losowania, tak ?

    OdpowiedzUsuń
  5. jakaś Ty cudowna!! :D wiecej takich filmikow please! ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeważnie pokazujesz na blogu rysunki stworów. Dlaczego?
    One są śliczne, ale po prostu jestem ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak przyśpieszałaś? Jeśli w Windowsie (windows movie maker) to jak? Ja tak nie potrafię! dasz jakieś wskazówki? :)

    A syrenka śliczna! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Więcej takich filmików :)
    Tak fajnie leciutko i szybciutko ci to szło jestem zaskoczona ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałaś od spodem szkic ołówkiem, czy od razu rysujesz cienkopisem? :)
    Świetna syrenka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jak dostalam ja to wszytko fajnie pięknie ale raz zapomnialam ....zdjac na noc bo mi się po prostu nie chciało i jak wstalam to wszystkie druty były w inna strone i po bransoletce :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ty ładnie malujesz! +mam takie same kredki. ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. no właśnie ja myślałam że będą wykonane bardziej porządnie no ale cóż :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ahh.. no dobra. ;) nie lubię takich które sklejają włosy. ;<
    Hah, zachęciłaś mnie tym rysunkiem do namalowania czegoś. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ale te farby (koszulka) nie spierają się ?

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluje :) świetny filmik!

    OdpowiedzUsuń
  16. no spoko,jak będziesz po praniu to daj znaka :))

    OdpowiedzUsuń
  17. ilość obserwujących jak najbardziej zasłużona! Uwielbiam Twoje rysunki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale ja ci zazdroszczęę ! <3
    od razu malujesz , nic nie poprawiasz .. a ja musze ze 100 razy poprawiać zanim coś wyjdzie a tobie od razu wychodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  19. rysowałaś z wyobraźni? jeśli tak to podziwiam a jeśli nie to tylko zazdroszczę talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. umiesz rysować nie ma co ;)) ja na przykład nie bardzo a na architekturę krajobrazu się wybrałam. *-* haha ;)) zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. to nic trudne, mieszkasz składniki, chwile mikserem, nakładasz do foremek i do piekarnika i gotowe

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny ten rysunek. świetny post :) pozdrawiam i zapraszam na precious-woman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. łaał, ładnie wyszło, mogłabym tylko patrzeć i patrzeć :p

    OdpowiedzUsuń
  24. Mistrz w akcji^^ bardzo mi się poddoba !

    OdpowiedzUsuń
  25. niesamowity talent !! zazdroszcze ^^
    swietny filmik,wiecej takich :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluje:) i zycze Ci dalszych sukcesow w blogowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  27. mmm, świetny efekt ! :)
    gratuluję ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. Na wszystkie to mam za malo miejsca na scianie;D bo chce je zrobic w duzym formacie tak jak np obraz:)

    OdpowiedzUsuń
  29. jestes śliczna :) fajny rysunek;);*

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny pomysł z tym filmikiem ;) No i oczywiście gratulacje, aż 500 obserwatorów 0.0

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudownie! Gratuluję talentu!

    OdpowiedzUsuń
  33. Łał, świetny rysunek i video <3

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  34. No to teraz mamy dowód, że rysujesz to sama;))) Zdolniacho nasza!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Suuuper filmik :3
    Wielbię Twój talent :)

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  36. syrenka :)
    bardzo podoba mi sie pomysl z flmikami ktore pokazuja jak rysujesz :):)

    OdpowiedzUsuń
  37. GRATKI Kochana!!

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. fajne!;) pierwszy raz tu jestem,i bardzo mi się podoba!;)
    obserwuje i zapraszam do obserwowania u mnie, oraz do polubienia fanpage ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uczyłaś się gdzieś rysunku? W jakiejś osobnej szkole, kursy? Masz taki talent! Zazdroszczę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. syrenka piekna <3 przy okazji: nowy rozdział u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. nie wierze że umiesz zrobić coś tak fajnego w tak krótkim czasie! :O <3

    OdpowiedzUsuń

Spam niemile widziany. Na komentarze typu "Super blog! Wpadnij do mnie!" nie odpowiadam. Czytam wszystkie komentarze! APROPOS: JEŚLI TO CZYTASZ I MASZ WERYFIKACJĘ KOMENTARZY KODEM OBRAZKOWYM, PROSZĘ SKASUJ JĄ, bo jeśli odpisuję na komentarz to jest to dla mnie uciążliwe!