12 maja 2012

Jak narysować twarz?

Mamy już czwarty post z serii "Jak narysować.." Dzisiejszym tematem jest twarz. Z góry przepraszam, że nie jest za bardzo dopracowana i trochę krzywa ale robiłam ją na szybko, bo nie mam za dużo czasu.

1. Rysujemy leciutko naciskając ołówkiem owal twarzy i 3 kreseczki (mniej więcej w połowie kreska na oczy, połowa połowy na końcówkę nosa i mniej więcej w 1/3 na usta)
2. Dorysowujemy uszy (które mają się znajdować mniej więcej od kreseczki oczy do kreseczki nosa), szyję i trochę tyłu głowy oraz dzielimy sobie głowę na pół :D
3. Później dzielimy tą połowę twarzy na 2 mniejsze połówki które będą oznaczały środek oczu. I dorysowujemy oczy, brwi, nos i usta (tak mniej więcej) oraz włosy.
4. No i tak jak pokazywałam w innych notkach z tej serii upiększamy wszystkie części twarzy. Pamiętamy, że twarz człowieka nie jest całkiem symetryczna, więc nie musi być idealnie. Włosy tworzymy za pomocą kreseczek.

I to by było na tyle. :)

100 komentarzy:

  1. Może się czegoś nauczę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię Twoje posty z serii "jak narysować" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak :) hahaha :)
    szyję im ubranka :D

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  4. A poza tym bardzo ładna fotka :)
    No i tutorial się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  5. mi pewnie nawet instrukcja nie pomoże :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne instrukcję ale ja niestety nie umiem malowac ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. ojeeej, cudownie! na pewno spróbuję^^♥

    OdpowiedzUsuń
  8. A co to za śliczna dziewuszka? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Talent niesamowity!:)
    napisalam do cb na poczte :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co za cudo! Ale i tak nie potrafiłabym narysować, mam dwie lewe ręce do takich spraw :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym mieć taki talent :P A notka się bardzo przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe...
    fajną masz fryzurkę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ale ty jesteś chudziutka ;o

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne zdjęcie.

    Notka bardzo mi się przydała.

    OdpowiedzUsuń
  15. omg, wciąż nie mogę się nazachwycać.
    nie rysujesz na zamówienie, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz niewiarygodny talent :)

    OdpowiedzUsuń
  17. szybko poszło, ahaha ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ładna ci twarz wyszła. Jutro spróbuję narysować :))

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne zdjęcie i rysunek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. przydatnee ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie na plastyce rysujemy twarz hi hi
    Pięknie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super :)
    bardzo przydante sa takie posty :):)

    OdpowiedzUsuń
  23. O kurcze ale super :D Masz dziewczyno talent :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna fotka! Świetna instrukcja na pewno skorzystam bo u mnie cienko z malowaniem. ^^
    zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię rysować... Wszyscy mówią że jestem najlepsza z klasy! Też tak w sumie uważam ^^ Super instrukcja, a na końcu pocieszająca fotka ;) Dzięki i pozdrawiam.

      Usuń
  25. O boże , jak ty ślicznie malujesz !! :33 Robisz może nagłówki ?? :D Jeśli możesz to odp. u mnie. my-passionate-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie na to czekałam ;))
    Może nauczę się w końcu rysować, hehe ;))

    Świetne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. na pewno skorzystam :)
    bardzo ładnie rysujesz, też bym tak chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uczyłam się tego w szkole wizażu, ale tak ładnie mi nigdy nie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dosyć spore przejście między punktem 3 i 4 i sobie nie radzę :<
    Oczywiście rysunek ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  30. piękna.
    Mój talent do rysowanie kończy sie jednak z pierwszym obrazkiem twojej instrukcji:<. A szkoda, bo lubię rysować.

    OdpowiedzUsuń
  31. może popróbuję chociaż nie mam talentu do rysowania ;d

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie ja wiem. Tu chodzi o to, że te części twarzy mi poprostu nie wychodzą

    OdpowiedzUsuń
  33. Może kiedyś się podejmę rysowania twarzy choć kiedyś próbowałam:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  34. awesome)
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam do zrobienia pewną pracę a nie jestem niestety uzdolniona plastycznie ;(
    Fajnie, że robisz takie notki może i ja nauczę w końcu rysować ^^

    OdpowiedzUsuń
  36. Może w koncu nauczę sie rysowac jakoś ładnie twarz ^^

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolejny dobry tutorial :) Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  38. ja nie umiem rysowac jeśli jesteś z bobolic i chodzisz do podstawówki do kl 5 to mnie raczej znasz to ja wiki z 5a

    OdpowiedzUsuń
  39. hm, ja jakoś nigdy nie dzieliłam sobie twarzy jakimiś śmiesznymi kreseczkami, tak naprawdę traci się wtedy wyczucie, poza tym niepotrzebnie marnuje się czas. no chyba że rysujesz ze zdjęcia i postać musi być idealnie podobna, ale wtedy są już trochę inne techniki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm. Te kreseczki ułatwiają. Dzięki nim np. nasze oczy są niemalże w takiej samej linii. Ale cóż, twoje zdanie.

      Usuń
  40. Bardzo fajny i przydatny poradnik oby więcej takich w Internecie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. super udało się ;))

    OdpowiedzUsuń
  42. wow ale ładnie i fotka jest super postaram się narysowwać chociaż w połowie tak dobrze jak ty;)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. nie umiałam rysować tak ładnie jak ty bo mam 11 lat ale postaram się. Pozdawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. O Boże żal mi cie weź się ogarnij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jak można nie umieć narysować twarzy??????
    Błagam was i że taka krzywa morda ma być ładna????????
    Ps.Jak potem zmazać te wsz linie?????????? Nie zbyt mądra jesteś ile ty dziecko masz lat???????????? żal mi was i tego że korzystacie z takich pomocy.... Jak nie umiesz rysować to nie rysuj bo z takim talentem trzeba się urodzić nie można tego sztucznie umieć.OMG żal mi was..............

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty chyba nizbyt mądra jesteś,ona rysuje pięknie,a kreseczki rysujesz ołówkiem i zmazujesz gumką -_- Dzięki temu blogowi wygrałąm między szkolny konkurs plastyczny :)

      Usuń
    2. Mi cię żal jak niewiesz to lepiej zamknij morde. Krytykujesz innych a sama nie potrafisz. To ze ty nie lubisz rysowac to nieznaczy ze inni tez maja nie lubić. Zanim coś napiszesz to pomyśl

      Usuń
  45. strasznie ładnie i nie słuchaj tego anonimowego z 26 maja o godz. 13:56. Masz niezwykły dar i on/ona zazdrości że nie umie rysować tak jak ty. Mam 12 lat ale prubuje rysować tak jak ty i nie chcem chwalić sie ale nawet mi wychodzi ale oczywiście ty o wiele lepiej rysujesz ode mnie

    OdpowiedzUsuń
  46. jezzzzuu!!! twoje rysunki są geniallnee! czekam na osiagniecie TAKIEGO talentu... dużo mi jeszcze brakuje ale sie staram hahaa ;* pozdrawiam i podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. jeju, narysowałam i wyszła mi...moja koleżanka:):):) rysunki krok po kroku tak przydatne, że z niczego wyszło coś, naprawdę nie wierzyłam, że tak dobrze potrafię rysować:):):) natalka k.

    OdpowiedzUsuń
  48. Dopiero uczę się rysować i Twoje posty mi bardzo pomagają. Wielkie dzięki. Może kiedyś będę rysowała tak ładnie jak Ty? hehe ;p

    OdpowiedzUsuń
  49. Moja praca: http://iv.pl/viewer.php?file=80321516020294206348.png

    a tu kolegi bardziej humorystyczna: http://iv.pl/viewer.php?file=06934269531993215975.png

    OdpowiedzUsuń
  50. Ojejku, naprawdę dziękuję. Na pewno się przyda ten tutorial i wiele innych :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Czy mogłabyś zrobić post pt.: ,,Jak cieniowac''? Proszę, tylko tego mi brakuje... Bardzo by mi zależało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy to się da tak prosto wytłumaczyć :P

      Usuń
  52. Nie umiem wyszło mi jak 5-latce ;(

    OdpowiedzUsuń
  53. Hejo! No w sumie nawet ładnie, ale masz rację, krzywo... nawet baaaardzo krzywo, nie przypomina człeka. z tego co napisałaś nie da się NICZEGO nauczyć. Zwlaszcza te "upiękniamy" a co to wogóle ma znaczyć?!

    OdpowiedzUsuń
  54. Straszne fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  55. Napewno skorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  56. Zajebiste *.*

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo fajne,może dzięi tobie wygram konkurs plastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Co do tego cieniowania/ciemniejszych miejsc na twarzy,zamocno przydusilam olówiem i zmazalam ale niewyglada fajnie,czy po nalozeniu koloru bédzie lepiej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powinno się kolorować cieniowania ołówka ;)

      Usuń
  59. Łał ! Świetny post ; ) Przydaje się :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Zajebiste , bardzo przydatne jest to krok po kroku :) Bardzo mi pomoglas ! Dziekuje ;**

    OdpowiedzUsuń
  61. Dzięki Tobie i Twojemu kursowi nauczyłam się malować ludzi . Piękne zdjęcie i rysunek :D Jeszcze raz dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo mi pomogło :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Próbowałam tak samo narysować ale nie wyszło mi tak ładnie jak Tobie. SZACUN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  64. Wow T.A.L.E.N.T.

    OdpowiedzUsuń
  65. Nie udało mi się :/

    OdpowiedzUsuń
  66. Próbuje twoim sposobem,i wreszcie moje rysunki ludzi wyglądajom jak rydunki LUDZI :D ale jak naprzykład rysuje konkretnego człowieka,nawt ze zdjecia to nie wygląda jak dana osoba ;-; ostatnio próbowałam mojom ciocie narysować,wyszła mi 5-letnia dziewczynka (rysowałam razem z rydami twarzy i td ) ;-;

    OdpowiedzUsuń
  67. Śliczne. *O*

    OdpowiedzUsuń
  68. Dzięki tobie, lepiej mi idzie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  69. Dzięki bardzo mi pomogłaś z tym rysowaniem

    OdpowiedzUsuń
  70. naprawdę szacun

    OdpowiedzUsuń
  71. Pomocne, a za razem piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Bardzo przydatne. Tak na prawdę bez podstawowego podzielenia twarzy nie da się dobrze narysować twarzy człowieka. Pozdrawiam i życze sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  73. bardzo mi się podoba chociaż ładnie rysuje . bardzo ale to , bardzo mi się sprzydało i pomogły w narysowaniu tej dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  74. Próbowałam to narysować ale mi nie wyszło plus macie świetne rady i te kreski na twarzy bardzo pomagają dzięki

    OdpowiedzUsuń

Spam niemile widziany. Na komentarze typu "Super blog! Wpadnij do mnie!" nie odpowiadam. Czytam wszystkie komentarze! APROPOS: JEŚLI TO CZYTASZ I MASZ WERYFIKACJĘ KOMENTARZY KODEM OBRAZKOWYM, PROSZĘ SKASUJ JĄ, bo jeśli odpisuję na komentarz to jest to dla mnie uciążliwe!