15 maja 2012

Pomarańczowe Okno

Już od kilku dni próbuję ogarnąć geografię, ale mi nie idzie. Dzisiaj pokażę Wam cudeńka jakie tworzy jakże sympatyczna i utalentowana Kamila z bloga http://pomaranczoweokno.blogspot.com/ Serdecznie zapraszam!
Pokazywałam już kiedyś biżuterię, którą dostałam przez naszą wspólną wymiankę:




Natomiast wczoraj listonosz przyniósł mi paczuszkę z jakże słodkimi, przeuroczymi broszkami! Jeden to nawet mój kotek z nagłówka!


Wczoraj mogliście zobaczyć duszka z Pacmana na moich zdjęciach:


Dziękuję Ci bardzo za tyle rzeczy! Jestem zawsze mile zaskoczona kiedy otwieram paczuszkę, a tam znajdują się takie cudeńka!:))

42 komentarze:

  1. Rzeczywiście cudna biżuteria!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie kupiłaś broszki, są extra!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńka. "Twój" kotek podoba mi się najbardziej. Jest taki uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe, strasznie sympatyczne stworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna biżuteria, a brożki są słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam, ale muszę poćwiczyć czytanie ze zrozumieniem^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też :) aż pooglądałam filmik na YT :) Dowiedziałam się że jest za lekkie i za małe :D Musi sięgać od stóp do pępka żebyś nadążała kręcić :) I musi być ciężkie żeby miało dobrą przyczepność :D Takie kupiłam na allegro i to wcale nie drogo :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby Ci się fajnie nosiło ;):) Ciekawe co teraz mi zlecisz ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. kokardki urzekają swoim urokiem:)
    dasz radę z tą maturą:)

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczne broszki :) Pozdrawiam i zapraszam na mega przydatny wiosenny wpis :D:*

    OdpowiedzUsuń
  11. ale cudeńkaa ! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam bransoletki, a te są super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie te broszki są słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne broszki! :) pacman! :D


    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczniutkie! :)
    Oczywiście, zdaję sobie z tego sprawę. A masz już ustalony cennik? Bo ja jestem straaasznie chętna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodkie te broszki;)
    Powodzenia z geografią!

    OdpowiedzUsuń
  17. ale ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. stworki są zzajebb ; ))) ;***

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cudowne przypinki!:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne te broszki:D hand made?

    OdpowiedzUsuń
  21. jakie słodkie! kotek najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe broszki. Lubisz bawić się modą, zapraszam do mnie,
    BLOG O PROJEKTOWANIU itp... http://zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam niemile widziany. Na komentarze typu "Super blog! Wpadnij do mnie!" nie odpowiadam. Czytam wszystkie komentarze! APROPOS: JEŚLI TO CZYTASZ I MASZ WERYFIKACJĘ KOMENTARZY KODEM OBRAZKOWYM, PROSZĘ SKASUJ JĄ, bo jeśli odpisuję na komentarz to jest to dla mnie uciążliwe!