5 maja 2012

Bransoletka

Dzisiaj coś nie mam weny na rysowanie, dlatego dodam kilka zdjęć mojej nowej bransoletki, w której zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Szkoda, że nie mam lepszego aparatu, ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma i jakoś dałam sobie radę. Przy okazji będziecie mogli zobaczyć moje malowane wczoraj wieczorem paznokcie :)







Ale ze mnie lansiarz - po domu w okularkach... :D
Nie chciałam pokazywać z bliska mojej prawej ręki, przy której są ładniejsze paznokcie, bo jest poparzona i mogłoby to być drastyczne przeżycie..:) Ach to robienie obiadków.

P.S. Jednak zeskanowałam sobie palce u prawej ręki:



82 komentarze:

  1. ladna bransoletka;)i pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paznokcie <3 Jak ty to malujesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś się wproszę do Ciebie żebyś mi tak ładnie paznokcie pomalowała :)
    Słodka bransoletka. I uważaj przy tych obiadkach!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna jest :D
    ale paznokcie lepsze ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. I bransoletka i paznokcie super ! :) ja niestety jeden kolor, bo każdy wzorek jakoś na moich paznokciach nie wygląda dobrze, heh :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zejdzie na pewno. Moja mama często ma poparzone ręce i po jakimś czasie schodzi. Ale musisz bardziej uważać.

    OdpowiedzUsuń
  7. kukurydzę :d cebule, pomidorki pieczarki i ser ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zwykle świetne paznokcie, masz talent do takiego bawienia się ;d
    a co do bransoletki to się wcale nie dziwie że się w niej zakochałaś, jest boska <33 taka delikatna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi sie Twoje ściany :) a bynajmniej ta jedna wciąz widoczna ściana ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekstra paznokcie. Żebym ja tak kulawo nie malowała to moje by lepiej wyglądały, a to wymaga niesamowitej precyzji;).

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne paznokcie i bransoletka! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. dzięki! ;)
    paznokcie są meeeeega

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna bransoletka ;) I paznokcie bardzo pomysłowe :D

    OdpowiedzUsuń
  14. przecudna bransoletka i paznokcie :)
    życze zdrowia rączce haha :D

    OdpowiedzUsuń
  15. super pomysl na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna bransoletka!
    A paznokcie... ME GUSTA, po prostu ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale masz ładne paznokcie !:)

    OdpowiedzUsuń
  18. megaa paznokcie <3 i ta bransoletka , mmm ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. jeejku, to co ty robisz, że Ci się tak długo trzymają? :O mnie góra 3-4 dni się lakier trzyma, najdłużej właśnie ten ze zdjęcia :)
    P.S. na prawdę podoba mi się to, jak zdobisz paznokcie :) masz może jakieś rady co do robienia równych kropek ? ja próbowałam wykałaczką, ale mi coś nie chciało wychodzić..

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne zdjęcia, zazdroszczę bransoletki:)
    obserwuję i liczę na na samo
    zapraszam do mnie minkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna bransoletka i paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mam taką samą bransoletkę :)
    jak ją zobaczyłam też bardzo mi się spodobała :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczna ta bransoletkaa :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajna bransoletka ^^ Cudne paznokcie !

    OdpowiedzUsuń
  25. Bransoletka bardzo fajna, pazurki też xD

    OdpowiedzUsuń
  26. bransoletki paznokcie super ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. jakie cudowne paznokietki Ci wyszły!
    Pozdrawiam,Monia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne paznokcie, bransoletka też. Buuuuuuuuka! ♥

    Zostałaś otagowana przeze mnie! :D Zapraszam do odpowiedzenia na pytania. ^^
    http://lilianka-blog.blogspot.com/2012/05/stylizacja-black-checked-shirt-troche.html#more

    OdpowiedzUsuń
  29. Bransoletka bardzo fajna, taka przyjazna :)
    Kolejny raz widzę u Ciebie świetnie pomalowane i ozdobione paznokcie! Zeskanowałaś je i wygląda to dobrze, haha. Jak będziesz chciała pokazać nowe to skanuj je częściej ;p :)

    OdpowiedzUsuń
  30. bransoletka boska.
    paznokcie też ^^ ja tam obgryzam, więc nie mam co malować :/

    OdpowiedzUsuń
  31. Mhm, Buka. ^^ To ten fioletowy "duszek" przy bransoletce. ;d Z Muminków, może pamiętasz, haha. ;d

    OdpowiedzUsuń
  32. To w środę było w Woli Zalężnej. Zapraszam na następne ;p wstępnie palnowane na 1 czerwca. Zaproszony jest każdy :D
    wiadomości co do ognisk na bieżąco na facebooku;p
    https://www.facebook.com/events/179805462142612/
    nie przejmuj sie że nie bedziesz znać ludzi ;p bierz ekipe i przychodź, ja znałam 6 osób ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. lovely bracelet!
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Prześliczna bransoletka ! Sama taką chce ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczne pazurki Kochana:*

    Zapraszam na nowy post:)
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com/2012/05/new-look-blue-and-white.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Łał, zwariowane te pazurki! Fajna ta bransoletka, niby skromna a z pazurem! : )

    OdpowiedzUsuń
  37. fajna ta bransoletka! :) zapraszam do mnie, ja już obserwuje i będzie mi miło jeśli ty też zaobserwujesz :>

    OdpowiedzUsuń
  38. ciekawe pazurki, a i bransoletki takie lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna bransoletka! :) Nie m to jak skan paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  40. bransoletka jak i paznokcie mega :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajne kolorowe charmsy robią swoje na bransoletce :) Pazurki równie pięknie pomalowane - tym bardziej się ceni, że własnoręcznie :D Jestem wielbicielką Twoich ścian ^^

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna bransoletka, a paznokcie są super! :) Obserwuję. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kreatywnie... :) Super bransoletka :))

    OdpowiedzUsuń
  44. ohh ale ładne paznokcie masz :) !

    OdpowiedzUsuń
  45. Paznokcie masz boskie : O
    A bransoletka bardzo fajna ! :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Łaaadnie ozdobione paznokcie! ;]

    Wiesz może jak ukryc blogi, które obserwuję? ;>

    OdpowiedzUsuń
  47. uwierz, że ja sama też rzadko chodzę na mecze, dlatego gdy wczoraj dałam si,e namówić na mecz, również było to dla mnie coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne paznokcie i nagłówek! <3

    OdpowiedzUsuń
  49. jak słodka bransoletka, kocham takie dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. ale sliczne paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. nie ma za co! :D
    dopiero teraz zauważyłam, że narysowałaś smoczka i jakieś ludziki na ścianie! ale super! na żywo musi to świetnie wyglądać! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetne są te paznokcie naprawdę ;) a bransoletka bardzo fajna ;D

    OdpowiedzUsuń
  53. hahahaha
    próbowałam narysować podobnego człowieczka
    do Twoich kolorowych ludzików :)

    http://bibisstyle.blogspot.com/2012/05/x.html

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  54. ten kot na nagłówku i na twoim avatarze, jest świeny :D:D a bransoletka mi się bardzo podoba bo lubię takie z charmsami ^^zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  55. śliczne pazurki i bransoletka też <33

    zapraszam do mnie - noowa notatka <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piękna ta bransoletka ;D
      zdolniacha !
      zapraszam do mnie :)

      Usuń
  56. ale przerąbista ! kurcze swietna:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczna ta bronsoletka! :)
    Świetne paznokcie. :)

    __
    ani-ta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. ojj tam ;d maturą sie przejmujesz za rok też możeesz zdać :d hahaha
    a tak na poważnie to co zdajesz? ; )

    OdpowiedzUsuń
  59. Paznokcie świetne, a bransoletka bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ha ha ha :D Dzięki.

    Hmm.. A poza tym mam pytanie - te rysunki zanim wstawisz na bloga to skanujesz, a potem obrabiasz w jakims programie? :)

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  61. oo widzeże mat fiz geo :D mój kierunek;p tyle że ja po tym to będę na zmiane ulice zamiatać i pracować w McDonaldzie hahahah :D

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetna bransoletka! I paznokcie... cudo!

    OdpowiedzUsuń
  63. Wow jestem pod wrażeniem wzorku na paznokciach ! ;)
    Masz naprawdę talent artystyczny ;)
    Bransoleta też fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Bransoletka fajna, ale bardziej od niej, podobają mi się Twoje ściany. I paznokcie też Ci świetnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  65. żeby biceps wyrobić :D
    u mnie w liceum nie było bez fizyki dlatego mam roz. matme fizyke geo i angielski ;p
    jeszcze nie wiem co będę zdawać

    OdpowiedzUsuń
  66. ja tak średnio ;p ale jeszcze nie wybrałam między fiz a geo. ale raczej geo ; )

    OdpowiedzUsuń
  67. Super bransoletka a paznokcie śliczne! :D:*

    OdpowiedzUsuń
  68. oj Sami, Sami :) zdolniacha jesteś!:*

    OdpowiedzUsuń

Spam niemile widziany. Na komentarze typu "Super blog! Wpadnij do mnie!" nie odpowiadam. Czytam wszystkie komentarze! APROPOS: JEŚLI TO CZYTASZ I MASZ WERYFIKACJĘ KOMENTARZY KODEM OBRAZKOWYM, PROSZĘ SKASUJ JĄ, bo jeśli odpisuję na komentarz to jest to dla mnie uciążliwe!