22 maja 2012

Pielęgniarka

Byłam dzisiaj z mamą na mieście, przy okazji weszłyśmy do mojego byłego gimnazjum. Na 17 muszę iść na bierzmowanie do siostry jako świadek.
Stałam sobie z mamą na pasach, jechało dużo samochodów, i wielki tir - czekałyśmy aż przejedzie a tu nagle znikąd pojawił się jakiś facet z wózkiem z dzieckiem i prosto pod koła tego tira... O mały włos a byłoby po dziecku, dobrze że ktoś z tyłu krzyknął żeby się zatrzymał to szybko się zorientował i wciągnął dziecko z powrotem na chodnik. Ja nie wiem czy on był ślepy?! Jak można być tak nieuważnym, szczególnie kiedy przechodzi się przez pasy, do tego z wózkiem.. Prawie zawału tam dostałam.
Mam kilka dzisiejszych zdjęć, a na sobie miętową koszulę - niektórzy mówią że wyglądam w niej jak pielęgniarka/doktor. :)







koszula - sh || spodnie - miejski sklepik || buty - bazarek (Łódź) || naszyjnik - prezent || pierścionki - pamiątka (najprawdopodobniej z nad morza), robota siostry || bransoletki - Rossmann, robota siostry || kolczyki - Cropp

66 komentarzy:

  1. świetnie Kochana wyglądasz:*
    cudna ta miętuska:)
    ale dobrze, że temu dziecku się nic nie stało:(

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe jak wspomnialas ze wyglasz w niej jak pielegniarka to faktycznie mi sie tak skojarzylo :D
    zestaw ogolnie bardzo ladny :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam dzisiaj bierzmowanie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. heh, w sumie mają rację, rzeczywiście jak pielęgniarka :D bez obrazy oczywiście :P

    OdpowiedzUsuń
  5. wcale nie wyglądasz jak pielęgniarka! a co do dziecka to aż mnie ciarki przeszły...

    wyglądasz cudnie:):*

    OdpowiedzUsuń
  6. ojeje, dobrze że wszytko się dobrze skończyło...

    Paznokcie *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie jak pielęgniarka ^^
    faktycznie nie przyjemna sytuacja ;oo

    OdpowiedzUsuń
  8. Rany już myslałam, że serio pod koła wpadli! ;o
    + Faktycznie troszkę jak doktor, ale fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. To rzewczywiście jakiś nieuważny człowiek. ;/ Dobrze, że nic się nie stało. Śliczny strój ! :33

    OdpowiedzUsuń
  10. Pazurki i zestaw cudne:) A co do tej sytuacji - dzisiaj przez swoją głupotę i ja prawie zostałam przejechana x.x'' Ludzie powinni na prawdę zacząć myśleć przechodząc przez ulicę, ja także :P Całe szczęście że nie doszło do tragedii.
    M.

    OdpowiedzUsuń
  11. brr.... !

    aparat noszę już 3 lata, bo opuściłam 3 wziyty z różnych powodów, więc się przesunęło o pół roku (wizyty co 1,5-2 msc). A boli, bo mam teraz mocno ściśnięte zęby jakąś gumką:(

    OdpowiedzUsuń
  12. powiedziała, że pod koniec wakacji... już się kurcze doczekac nie mogę:(

    OdpowiedzUsuń
  13. O Jejku jakie fajniusie paznokcie :) Super wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  14. ludzie są strasznie nieodpowiedzialni.
    faktycznie trochę przypomina strój doktora, ale ładna ta koszula:D

    OdpowiedzUsuń
  15. to dobrze że dziecku nic się nie stałoo ; )
    a co do koszulki .. śłicznie ci w niejj ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. biedne dziecko : / dobrze że nic się nie stało :)
    Nie widziałam Cię dzisiaj u nas :D

    OdpowiedzUsuń
  17. koszula sliczna tylko moze nie lacz ja z bialym dolem bo faktycznie troche wygladasz na pielegniarke,ale z tych milych bez strzykawy ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam miętowy kolor:) Ładny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna koszula i wcale nie wyglądasz jak pielęgniarka heh ;D Ja już na szczęście po bierzmowaniu ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Musisz kupić sobie nową myszkę. Widać to jak mysia grypa, heh ;))
    Dobrze, że nic się temu dziecku nie stało...
    Ślicznie wyglądasz ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. boże co za nieuważny rodzić... -.-
    mi też się kojarzy z pielęgniarką ten strój ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny naszyjnik:) obserwuje,zapraszam do siebie i do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nawet jeśli pielęgniarka - to za to jaka zajeb* :D :) Uwielbiam błękit ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. o rany.. masakra, nie chciałabym być świadkiem, a tym bardziej uczestnikiem takiego wypadku. Dobrze, że ktoś krzyknął...

    OdpowiedzUsuń
  25. Nice outfit!!
    Love your nails!
    Your blog is very nice, I hope you like mine too! :)

    http://sweetcherryblogger.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  26. ładne pazurki. Troszkę wyglądasz na pierwszy rzut oka jak pielęgniarka :))
    Też bym zawału dostała .

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana weź mi lepiej pomóż i napisz jak dodać wtyczkę facebook'ową do bloga, bo ja zielona jestem w takich sprawach xD

    OdpowiedzUsuń
  28. haha, kolory rzeczywiście jak u pielęgniarki, ale pasuje Ci ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. oj wiem wiem, ale gdybym wiedziała co mnie czeka to chyba nigdy bym go nie zakładała ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Aaaa!!! Mój ulubiony kociak na paznokciach :D Cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale suuper paznokcie ^^
    ładnie wyglądasz.

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale suuper paznokcie ^^
    ładnie wyglądasz.

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  33. niektórzy naprawdę są nieuważni -.-
    lubię jak robisz takie skany paznokci ;p :)

    OdpowiedzUsuń
  34. z białym dołem rzeczywiście trochę jak pielęgniarka, jednak bardzo gustowna ;))

    OdpowiedzUsuń
  35. świetnie wyglądasz w tej koszuki :) uwielbiam ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  36. chyba do Ciebie przyjadę i mi zrobisz paznokcie, ten kotek jest prześwietny :)

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam skany Twoich paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. faktycznie, wyglądasz trochę jak pielęgniarka! :D
    ale kolor koszuli jest świetny!<3

    OdpowiedzUsuń
  39. Tak, kiedyś byłam świadkiem podobnej sytuacji. Niby pasy, ma być bezpiecznie ale jednkak trzeba byc czujnym.

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądasz uroczo, kobieco i masz piękny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  41. Też bym dostała zawału... Świetny outfit + masz prześliczne piegi <3 Ja najchętniej ASP w Gdańsku, ale zobaczymy czy wystarczy mi siły i umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
  42. haha zeskanowane pazurki dają czadu!

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczny strój ! Chętnie bym tak wyszła ^^

    OdpowiedzUsuń
  44. Głupota ludzi mnie zaskakuje =,= Świetna koszula i wcale nie wyglądasz w niej jak pielęgniarka :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Rzeczywiście sytuacja była nieciekawa.
    Super koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna koszula, extra paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  47. aahh.. kolorek genialny i te paznokietki ;)
    a ludzie czasem zachowują sie jakby nic nie widzieli, to prawda

    OdpowiedzUsuń
  48. ładne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja bym padła na zawał. No jak taka można?
    Śliczna koszula. I te paznokcie...

    OdpowiedzUsuń
  50. paznokcie są prześwietne!!
    a bluzka, fakt z połączeniem z białymi spodniami wygląda... pielęgniarsko :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Mi ten zestaw bardzo się podoba, a do tego masz prześliczny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń

Spam niemile widziany. Na komentarze typu "Super blog! Wpadnij do mnie!" nie odpowiadam. Czytam wszystkie komentarze! APROPOS: JEŚLI TO CZYTASZ I MASZ WERYFIKACJĘ KOMENTARZY KODEM OBRAZKOWYM, PROSZĘ SKASUJ JĄ, bo jeśli odpisuję na komentarz to jest to dla mnie uciążliwe!