22 czerwca 2013

Wzorzysta sukienka

Na orzeźwienie w ten upalny dzień dodaję zdjęcia nad rzeką i zaraz biorę się za naukę na materiałoznawstwo. Nadchodzący tydzień będzie straszny! Szczególnie kompozycja, bo wszystkie prace muszą być idealne, a mi nigdy tak nie wychodzi i zawsze się denerwuję podczas ich robienia. Mam tylko nadzieję, że pani nie odeśle mnie do domu z pracami, żeby robić je od nowa. Ale dość mojego biadolenia o studiach, tak jak pisałam na początku dzisiaj zdjęcia. Myślałam, żeby do tej sukienki założyć jakieś szpilki, ale myśląc o miejscu, gdzie musiałabym w nich stać wybrałam moje wygodne balerinki z Merg.

sukienka-SheInside, baleriny-Merg, bransoletka, pierścionki, kolczyki-Lokaah, okulary-miejski sklep

84 komentarze:

  1. Jak ja bym chciała mieć Twoją figurę

    OdpowiedzUsuń
  2. eej, ja też chcę takie loki! a w ogóle to sukienka jest mega :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna sukienka, no i zdjęcia świetne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana wyglądasz rewelacyjnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super figura, sukienka i okulary! I świetny gif! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty zawsze tak pięknie wyglądasz ♥

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sukienka <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sukienka i świetne zdjęcia! Wakacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej, jaka śliczna jesteś <3

    {becauseofyou-jb.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna sukienka ! Świetne zdjęcia ;))


    stylizations-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna ta sukienka,i śliczana stylizacja.Bardzo pięknie wyszłasz na fotkach.Jakim aparatem robisz zdjęcia.Są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładna sukienka :) świetny gif ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie ci w pofalowanych włosach <3
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ładna sukienka:) a sceneria do zdjęć bardzo fajna:)
    Pozdrawiam:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznota :) piękna sukienka! Z egzaminem na pewno sobie poradzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powiem szczerze, że pierwszy raz mnie powaliłaś na kolana! Więcej eleganckich ciuchów, a przede wszystkim takich sukienek! Mega kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniale Ci w tych włosach, sukienka jest wspaniała, no genialnie, jaka jesteś śliczna *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładna sukienka i okularki:) A co do materiałoznawstwa to bardzo lubiłam ten przedmiot:)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądasz! :D w czym robisz gify :)?

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna ta sukienka - ie wiem jak długo ja posiadasz ,ale mam nadzieję , że podczas prania te "perełki " się nie odkleją !

    OdpowiedzUsuń
  22. sukienka jest świetna! kojarzy mi się z wielkimi domami mody ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. sukienka cudowna! Pięknie Ci w takich lekkich falach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. drugie zdjęcie śliczne. :)
    - zdajesz sobie sprawę, że wybiłaś się dzięki wspaniałym rysunkom a niekoniecznie strojom?
    ~Paula.

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładnie wyglądasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie ci w takich pokręconych włosach.

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna ta sukienka!

    zapraszam do mnie http://aniaaniia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna.... :} wiesz, że zmieniłaś sie od uprzednich wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Balerinki do tej stylizacji idealnie pasują! ;3

    OdpowiedzUsuń
  30. super wyglądasz w tej sukience :* cudownie włosy mas ułożone, ślicznie Ci w takich :3

    OdpowiedzUsuń
  31. Powodzenia. A te balerinki to był strzał w dziesiątkę, poza tym idealnie pasują do sukienki :) Śliczne miejsce. Fajnie się prezentuje ta siatka na zdjęciu butów. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super sukienka , ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Prawie wszędzie takie same pozy :/

    OdpowiedzUsuń
  34. można wiedzieć gdzie robiłas zdjęcia, bo fajna miejscówka :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, koło elektrowni przy tamie przy Niebieskich Żródłach :)

      Usuń
  35. Swietny blog. Ciekawe i ladne zdjecia. Czy je robisz?

    mylife-mybusiness-matthew.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyglądasz w tej sukience jak nimfa :) Prześliczna, idealnie do ciebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczna sukienka, a Ty wyglądasz w niej uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ślicznie wyglądasz ;) I cudowne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Również muszę przyznać, że sukienka jest super;) Co do miejsca w którym byłaś to zazdroszczę,szkoda że u mnie w mieście nie ma takiej czystej rzeki..Powodzenia na studiach, dasz rade!;)

    OdpowiedzUsuń
  40. ale bym się chętnie orzeźwiła w takiej rzece :( piękna ta sukieneczka, śliczny ma wzór ;d

    OdpowiedzUsuń
  41. ekstra! bardzo pozytywne zdjęcia, cudna sukienka i fantastyczny gif :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo dziewczęco= ślicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowna sukienka i piękne zdjęcia ;))

    http://sport-ktory-uzaleznia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Na pewno pani nie odeślę cię do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam pytanie jeśli chodzi o ten konkurs. Czy przesyłka będzie płatna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ten na facebooku tak?:) oczywiście ja pokrywam koszta :)

      Usuń
  46. świetne zdjęcia! pięknie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  47. kim chcesz zostać w przyszłości? gdzie chcesz pracować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnej strategii jeszcze nie mam, myślę nad projektowaniem ubrań albo robieniem ilustracji do książek/kolorowanek itp:)

      Usuń
  48. Fajnie Ci w falowanych włosach :)

    http://my-world-by-sophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetna stylizacja! *o* Zresztą jak zawsze ;) Strasznie podoba mi się sukienka i wzór na niej.. dosyć ciekawy :) + Bardzo ładnie Ci w falowanych włosach! *o*
    milena-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. O! Chciałam tam rok temu zdawać. Jaki temat projektowy jest w tym roku? Będę trzymać za Ciebie mocno kciuki :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczne wlosy! *-* Ogólnie jesteś bardzo ładna ;) Powodzenia na studiach :)


    Obserwujemy? Ja już :) www.mini-nuggets.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. pięknie wyglądasz! już kiedyś Ci pisałam, że bardzo szybko rosną Ci włosy, a przecież miałaś krótkie. super wyglądasz, wyczuwam u Ciebie zbliżające się wakacje ;) i sukienka wspaniała.

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękna sukienka xD ♥

    nutellaaneciok.blogspot.com Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  54. pięknie Ci w tych pokręconych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Jakie śliczne zdjęcia!
    Prześliczna sukienka!

    http://zuziaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Super wyglądasz! Zestaw idealny a pierścionek i sukienka są przecudowne *.*
    Ciekawe miejsce na zdjęcia :D
    Powodzenia w nauce i tworzeniu prac! :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczny blog, bardzo fajnie się go przegląda, zapraszam do siebie :))
    juliabarganska.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetnie Ci w takich włosach, S. :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Słodka ta sukienka pasuje cie :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Bosko bosko bosko :)

    OdpowiedzUsuń

Spam niemile widziany. Na komentarze typu "Super blog! Wpadnij do mnie!" nie odpowiadam. Czytam wszystkie komentarze! APROPOS: JEŚLI TO CZYTASZ I MASZ WERYFIKACJĘ KOMENTARZY KODEM OBRAZKOWYM, PROSZĘ SKASUJ JĄ, bo jeśli odpisuję na komentarz to jest to dla mnie uciążliwe!