14 czerwca 2013

Fotofestiwal 2013

W trakcie czwartkowych praktyk dostałyśmy z koleżanką propozycję obejrzenia zdjęć na OFF Piotrkowskiej na tegorocznym fotofestiwalu, z której od razu skorzystałyśmy. Niektóre zdjęcia zwróciły moją uwagę. Szczególnie przyglądałam się wystawie gdzie pewnien mężczyzna robił sobie przez kilkanaście lat zdjęcia z różnymi sławnymi osobami, a miał tego sporą kolekcję!:) Pierwszy raz byłam na takim evencie, ale muszę powiedzieć, że spodobało mi się tam! Wyszłam z masą ulotek/pocztówek i plakatem.

41 komentarzy:

  1. Fajnie wyglądałaś

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna spódnica, chętnie bym się wybrała na taki event :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale tam musiało być genialnie! ;o

    daaria-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te zdjęcia, choć niektóre przerażające!
    To na którym wszyscy ci dają buziaka wymiata! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe ,masz sweet spódnice , mam podobną ... ♥
    Wogóle śliczna jesteś strasznie podobają mi się rude włosy i ostre rysy twarzy ;)

    Pozdrawiam Vikaa ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna spódniczka :) wybrałabym się na taki fotofestiwal :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie musiało być. I zdjęcia też fajne ;D


    stylizations-natalia.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, też bym chciała zobaczyć te zdjęcia na własne oczy, bardzo interesuję się fotografią ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. 4 zdjęcie strasznie mnie zaintrygowało, wygląda na tak urocze, kochane i piękne! ♥
    (te na którego tle stoisz ;d)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia,ja też bym nie odmówiła takiego spotkania,zazdroszczę.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sprawa, też byłam ^^ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnia spodniczka . Ale wam sie trafilo niezle trzeba mirc fuksa :D

    OdpowiedzUsuń
  13. zapomniałam Ci powiedzieć, że włosy Ci stanowczo za szybko rosną! a na czwartym zdjęciu jacyś obcy ludzie Cię całują xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Też bym z chęcią wzięła udział w czymś takim, musiało być arcyciekawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo pewnie spędziłaś miło czas :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oo, zazdroszczę. Sama chętnie poszłabym na taką wystawę ;) Choć... kilka zdjęć mnie trochę przeraziło..
    + Bardzo ładnie wyglądałaś :)
    milena-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super miałaś Spódniczkę ! :) i sama bym się wybrała na taką wystawę

    OdpowiedzUsuń
  18. Też bym się chętnie wybrała na takie coś ;D
    Super zdjęcia!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. urocza spódniczka!
    btw. w zeszły poniedziałek widziałam cię niedaleko Placu Zwycięstwa, miałaś na sobie moro. Gratuluję, na żywo wyglądasz jeszcze lepiej, niż w realu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. a, chciałam jeszcze spytać, czy jest jakaś możliwość, żebyś zrobiła nagłówek na mojego bloga? (:

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia! ;>

    OdpowiedzUsuń
  22. też chętnie bym pooglądała ;) nic tylko pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wyglądasz, ale zdecydowanie spódniczka najlepsza - lubię takie wzory.

    Zapraszam do siebie :)

    http://daariaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Haha fajne to zdjęcie z dziadkiem i babcią ;]

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładna jesteś :)
    Też chcę tam jechać!

    OdpowiedzUsuń
  26. och przepraszam. pisałam ten komentarz kilkakrotnie, bo nie chciał mi się opublikować, więc za piątym razem napisałam go kompletnie bezmyślnie i wyszło takie coś. oczywiście na żywo wyglądasz jeszcze lepiej, niż na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. hej mam pyt. czy wystarczy godzina na dotarcie z PKP do łodzkiego zoo ?


    Pozdrawiam + świetny blog !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli wysiadasz na Kaliskim to jest bardzo bliziutko :)

      Usuń
    2. ooo dziękuje za odpowiedź ! :* Tak wysiadam na kaliskim :D

      Usuń
  28. Ooo.. pocztowki! Moze bys miala ochote jna wymiane pocztowkami? Przyslalabysmi jakis rysunek moze przy okazji *.*Co ty na to?? Moge pierwsza wyslac :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna ta spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń

Spam niemile widziany. Na komentarze typu "Super blog! Wpadnij do mnie!" nie odpowiadam. Czytam wszystkie komentarze! APROPOS: JEŚLI TO CZYTASZ I MASZ WERYFIKACJĘ KOMENTARZY KODEM OBRAZKOWYM, PROSZĘ SKASUJ JĄ, bo jeśli odpisuję na komentarz to jest to dla mnie uciążliwe!