29 czerwca 2013

Kwieciste legginsy

Przede mną jeszcze na pewno co najmniej jedna poprawka w następnym tygodniu i zaczynam chodzić z większą częstotliwością na praktyki. Także i tak zostaję cały tydzień w Łodzi, bo na koniec sesji mam autoprezentację (przed którą zaczynam się stresować...). Wczoraj, będąc na chwilę w Manufakturze skusiłam się na legginsy w kwiatki, bo takich jeszcze nie mam, a bardzo mi się spodobały i cenowo też niczego sobie. Także dzisiaj będą zdjęcia.

kurtka dżinsowa-SheInside, legginsy-Terranova, koszulka-H&M (sh), buty-Step, naszyjnik-House, pierścionek-HippieStyle, bransoletka-Lokaah

67 komentarzy:

  1. Czemu ubrałaś kwiatki do kwiatków ? Nie pasuje to ... ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo kwiatki są fajne i ważne, że mi pasuje^^

      Usuń
    2. Zgadzam się, kwiatki do kwiatków nie pasują... :/
      A stylizacja taka sobie... ;D
      K.

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba połączenie tych butów z legginsami ♥ ^^ :3

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam kwieciste wzory :) ich nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się ta kurteczka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super są, ale buty mi to tego nie pasują ;p Lepsze by było jednokolorowe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale jesteś chuda *_* też ce :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz, mam te same trampki tylko w czarnym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie stresuj się, autoprezentacja na pewno wypadnie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super sesja, ładne zdjęcia wyszły :)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. wakacyjnie ;) super wyglądasz:)! legginsy boskie ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Dasz radę i zaliczysz wszystko;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie ci w kucyku *.*
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Leginsy są urocze :)
    Poradzisz sobie na rozmowie :) Mam nadzieję, ze nie będzie pytań o jakieś dziwne pojęcia.
    Ja mam praktyki dopiero po 3 roku nauki na mojej uczelni.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  15. są bardzo ładne :) ii fajny pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. znalazłam Twój blog przypadkiem i wchodzę tu bo dajesz inspirację do rysowania. na początku dodawałaś rysunki, prace - mega zajebiste, ale odkąd dodałaś pierwsze swoje zdjęcie, dodajesz ich milion tysięcy w co drugim poście, na siłę chcesz tworzyć modę ? czy co.. ubierasz się spoko, ale przeciętnie, każdy ma inny gust w stosunku do mody, ale skoro Ty mowisz ze ubeirasz sie w co Ci pasuje, nie kierując sie modą, to po co każdą część garderoby tak opisujesz, jaki sklep itp. nie mam nic do Ciebie ale uwazam ze Twoj blog miał być o czym innym..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to tu nie wchodź - proste. Po co masz się katować oglądając MOJE zdjęcia na MOIM blogu? Widzę, że nie czytasz co tutaj piszę, bo masz do mnie pretensje nie wiem o co. A tak poza tym od zawsze dodaję tu swoje zdjęcia i będę to robić czy ci to pasuje czy nie. Lepiej poszukaj sobie innej strony do wylewania swoich żali.

      Usuń
    2. mnie akurat bardzo podobają się stylizacje Sami tak jak i jej rysunki ;))))
      lubię jej bloga i będę tu zaglądać zawsze ;)) <3

      Usuń
    3. czytasz bez zrozumienia. ;] spoko.

      Usuń
    4. czytasz bez zrozumienia. chciałam grzecznie spytać czy moze poszerzasz tematykę bloga. i nie wylewam swoich żali jak to ujęłaś tylko strasznie mnie to nurtowało ;p

      Usuń
    5. Niestety nie wyszło Ci to co chciałaś przekazać. Ani trochę :)

      Usuń
    6. skoro tak to tylko ja wiem co miałam na mysli ;p nie mam nic do Ciebie to oczywiste, bo nawet Cie nie znam. poporostu zauwazylam wiecej zdjec niz rysunkow jak bylo na początku . a z resztą. pozdro ;p

      Usuń
  17. Śliczne leginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Macie plenery? Na mojej uczelni po 2 roku jedziemy na 2-3 tygodniowy plener :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  19. leginsy bardzo mi się podobają kolor i połączenie kwiatów.Super wybór :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Do Toskanii?! Zazdroszczę :) W tym roku pojechali w góry rysować.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  21. zdjęcia bardzo fajne:) ładna stylizacja:D
    Pozdrawiam:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne legginsy ;D ;D

    Zapraszam do mnie
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie ubrałabym butów w kwiatki i równocześnie legginsów w kwiatki, ale podoba mi się ogólna kolorystyka. Ładnie ci w spiętych włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie, że macie zagraniczne plenery :) U nas najlepsi studenci mają takie.
    U mnie na uczelni tez trzeba ciągle podania pisać. Kiedyś mieliśmy jakiś drobny problem. Poszliśmy do Dziekan, a ona, że porozmawia z nami dopiero po tym jak napiszemy do niej podanie z prośbą o spotkanie.
    Jakie warunki mieliście mieć w Toskanii, że odechciało Ci się jechać?
    A.

    OdpowiedzUsuń
  25. super legginsy, bardzo fajny wzór :D

    OdpowiedzUsuń
  26. To jest jakaś masakra! 100 Euro kaucji?! Zupki z proszku to można samemu sobie zabrać z Polski i wyjdzie taniej niż im płacić. Jak się jedzie na taki plener to chciało by się spróbować jakiejś kuchni regionalnej, a nie wcinać to świństwo! Jeszcze wieźć z Polski, lub kupić na miejscu środki czystości to lekka przesada. Jaki był kosz pleneru?
    A.

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne są te legginsy! Lubię nosić wszelkiego rodzaju legginsy ale jak już je zakładam to mam wrażenie, że nieładnie w nich wyglądam :/

    OdpowiedzUsuń
  28. legginsy są rewelacyjna, całość bardzo mi się podoba ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny zestaw, niczego tu nie jest za dużo ani za mało. Wyglądasz bardzo fajnie :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  30. to ja poproszę taki sam wzór, ale na spodniach! jutro pędzę do Łodzi poszukać takich :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie to wyglada ! I boski masz naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeju slicznie to wyglada :) o jako boski gif !

    OdpowiedzUsuń
  33. ładny kolorek legginsów:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. ładne legginsy :) uwielbiam kwiatowe wzory !

    OdpowiedzUsuń
  35. masz świetny gust :) uwielbiam jak łączysz ze sobą ubrania ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Oo, fajna stylizacja :) Fajne te Twoje nowe legginsy ;) Mam nadzieję, że autoprezentacja pójdzie Ci świetnie, nie ma się co stresować ;)
    milena-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. fajne te legginsy :) super, że mają drobne te kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładnie Ci w niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ładny strój + fajne legginsy ;)


    stylizations-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. a ja lubię połączenia różnych propozycji tego samego wzoru. Urocze masz te geterki! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawa stylizacja! Uwielbiam takie dziewczęce motywy!
    Hah, gif świetny! x
    http://henrykstylowy.blogspot.com/ ♡

    OdpowiedzUsuń
  42. super wyglądasz ;)
    a gift świetnie wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Boski naszyjnik! Pozdrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  44. O jejku legginsy są prze słodkie i bardzo Ci pasują :D Ja bym ich nie założyła (stara dupa jestem) ale naszyjnik to bym Ci ukradła :D

    OdpowiedzUsuń
  45. jak mozna ubrac leginsy w kwiatki i trampki w kwiatki ? masz zero gustu...

    OdpowiedzUsuń
  46. no właśnie !

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajne legginsy :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Ślicznie Sami ^^

    OdpowiedzUsuń
  49. Sami ;) Jak już tu jestem tak tutaj pozostanę :)

    Mogę mieć do Ciebie prośbę??
    Bo widzę, że pięknie szkicujesz.. i taką bym miała prośbę powiedz mi za jaką kwotę narysowała byś mi twarze

    http://www.milenio.com/media/4c5/18af59139a053e0ef12d984a0fae74c5_int470.jpg

    Zapłacę ile trzeba :D:D

    Odp. na moim blogu, lub na email
    darmowee@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń

Spam niemile widziany. Na komentarze typu "Super blog! Wpadnij do mnie!" nie odpowiadam. Czytam wszystkie komentarze! APROPOS: JEŚLI TO CZYTASZ I MASZ WERYFIKACJĘ KOMENTARZY KODEM OBRAZKOWYM, PROSZĘ SKASUJ JĄ, bo jeśli odpisuję na komentarz to jest to dla mnie uciążliwe!