28 czerwca 2013

Sitodruk

Jedną z części na zaliczenie grafiki warsztatowej było zrobienie jakiejś rzeczy dla dziecka (pisałam o tym tutaj). W tym tygodniu wreszcie udało mi się zrobić sitodruk na bawełnianych koszulkach na wzrost 128cm. Efekty nie są zbytnio zadowalające, ponieważ to moja pierwsza praca z tą jakże zajmującą dużo czasu techniką druku. Drzwi wyszły mi beznadziejnie, ponieważ były pierwsze, natomiast krzesło już o wiele lepiej! Z resztą sami zobaczcie i oceńcie:

Zdjęcia robione przed chwilą, dlatego takie żółte, 
jak widać koszuleczki na mnie trochę przykrótkie :)

36 komentarzy:

  1. Genialne bluzki! :)

    daaria-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. to twoje pierwsze zdjęcie jest prześliczne! :**

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne są (; Haha uroczo wyglądasz w nich :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się tam podobają drzwi chociaż krzesło też świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. 128 jak dla mojego chrześniaka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam wcześniej o tej metodzie ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. koszulki dla dzieci idealne! świetnie ci poszło jak na 1 raz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne koszulki :DD
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne koszulki!
    Fajnie byłoby taką mieć ze swoją karykaturą, albo portretem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku jakie boskie ! może troszeczkę przykrótkie ale wciąż świetne :* udanych wakacji :))

    zapraszam na nowego posta
    http://ullacherry.blogspot.com/2013/06/iwantyou.html

    OdpowiedzUsuń
  11. dla mnie zarówno drzwi jak i krzesło wyszły świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne koszulki, a teraz pytanie z innej paczki: Robisz takie na zamówienie np. z czyimś portretem, a jak tak to ile byś chciała za taką koszulkę ?

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :
    seecreetlifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. wiem że na 128cm :)chodziło mi że mimo iż na Tb są przykrótkie to wyglądają świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczne koszulki !: )

    Zapraszam do mnie
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. koszulki wyszły nie samowite zrób ich więcej REWELACJA.
    ŚWIETNY BLOG :p

    OdpowiedzUsuń
  16. :OOOO Świetne : D To i to wyszło genialnie : DD

    +Zapraszam do mnie, do komentowania/obserwowania i CZĘSTEGO WPADANIA!! ;3 : D
    http://prawdziwieinaturalnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł :D
    Koszulka z krzesłem uważam że wyszła rewelacyjne, chociaż tej z drzwiami tez niczego nie brakuje :P

    http://sport-ktory-uzaleznia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze jak wracam to muszę coś zmienić w blogu XD

    Panie w dziekanacie jak zwykle ogarnięte. Prawdopodobnie będziesz musiała coś o swoich pracach, inspiracjach i ulubionych projektantach powiedzieć.

    Szkoda, że ja nie miałam sitodruku. We wrześniu dostane listę pracowni jakie mogę wybrać na drugim roku to może się na niego zapiszę (dopiero tworzą pracownię).

    A.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi się podoba ;3

    OdpowiedzUsuń
  20. Według mnie drzwi także wyszły świetnie! :) Ogólnie fajny pomysł miałaś ;)
    milena-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. urocza jestes :))

    pozdrawiam
    annaslaweta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ahahahahaha fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. nadruki robione sitodrukiem zawsze tak pięknie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń

Spam niemile widziany. Na komentarze typu "Super blog! Wpadnij do mnie!" nie odpowiadam. Czytam wszystkie komentarze! APROPOS: JEŚLI TO CZYTASZ I MASZ WERYFIKACJĘ KOMENTARZY KODEM OBRAZKOWYM, PROSZĘ SKASUJ JĄ, bo jeśli odpisuję na komentarz to jest to dla mnie uciążliwe!