9 czerwca 2013

Czym rysuję najczęściej?

Wahałam się czy dodawać ten "filmik", o ile go można tak nazwać. Ale postanowiłam przełamać lody i coś do Was powiedzieć. Często pojawiają się pytania o to czym najczęściej rysuję, także postanowiłam, że zrobię oddzielny post o moich kredkach i ołówkach. Tak, na koniec się zacięłam i powtarzałam cały czas "no", ale trudno, raz kozie śmierć, dodaję (lepiej słychać na słuchawkach):


Kredki Progresso Koh-I-Noor
Kredki wodne Spectrum
Ołówki: Koh-I-Noor, Pensan, Faber-Castell

46 komentarzy:

  1. ojej jak cichutkoo.. no ale dużo rzeczy się dowiedziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze marzyłam o wodnych kredkach! ;)
    Ejj, masz bardzo fajny głos, zawsze wyobrażałam go sobie inaczej ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kredki *-*
    Ogólnie uwielbiam Twoje rysunki i bloga :3

    OdpowiedzUsuń
  4. przechodziłaś mutacje :O? Masz głos jak facet i to twoje "no" jest wkurzające...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie dla ciebie więcej nic nie nagram, żebyś nie musiała znosić takich katorg dla twoich uszu.

      Usuń
    2. Sami, hejterami się przejmujesz? ;) Oni zawsze byli, są i będą. Najlepsza metoda? Olewanie i nie odpowiadanie na zaczepki, ale o tym chyba już wiesz. Trzymam kciuki za Ciebie i bloga.
      Buziaki i zapraszam na mój DEBIUT blogowy.
      Intent Blue :)

      Usuń
    3. Nie chcę wiedzieć z jakimi "facetami" masz do czynienia:P Nie przejmuj się Sami:D

      Usuń
    4. Nigdy nie słyszałem faceta, który ma taki głos, nawet przed mutacją, więc nie wiem o co Ci chodzi. Pozdro!

      Usuń
    5. Nie dawaj satysfakcji takim osobom. Niestety, na tym świecie jest wielu ludzi, którzy zazdroszczą innym, więc muszą krytykować i wszystkiego się czepiać. Jesteś świetną i utalentowaną osobą, jesteś śliczna, masz popularnego bloga, a to wystarczające powody do zazdrości. Niektórzy muszą mieć smutne i nudne życie, skoro potrafią tylko krytykować innych. Nie przejmuj się nimi! :) Filmik super i mówię to całkowicie szczerze :)

      Usuń
  5. Tyle kredek *.* ;)
    http://evendery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. twój głos jest bardzo przyjemny,nadawałabyś się na at ;p wolę jednak,gdy piszesz posty, choć czasem urozmaicenie nie zaszkodzi :P fajnie,że przełamałaś lody! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No kochana mi sie podoba oby wiecej takich filmikow :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny filmik :3 Mnie zawsze pociągało tylko rysowanie ołówkiem. Nie kredkami, nie farbami- tylko ołówek ;D ale porzuciłam to "hobby" bo nie ma czasu.. :/

    sali-pno.blogspot.com
    ask.fm/Syb14

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post i nie przejmuj się filmikiem, następne z pewnością będą coraz lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chciałabym rysować tak jak ty! ;) Tyle kredek *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. po prostu cichutko mówisz a po za tym wszystko ok :) a moge się dowiedzieć czy jest mozliwość żebyś np. mnie narysowała ?

    OdpowiedzUsuń
  12. co ty mówisz fajny masz głos:)

    OdpowiedzUsuń
  13. O masakra, przejrzałam Twojego bloga i rysujesz przepięknie ! ;)

    pozdrawiam

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. no widzę, że kredeczki profesjonalne :) dużo kasy pewnie idzie na takie zaopatrzonko. Kazda pasja kosztuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny filmik ;d
    Używam podobnych rzeczy ;p


    daaria-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. na żywo masz zupełnie inny głos xD ale nie przejmuj się, kiedyś na studiach musiałam nagrywać różnie przemówienia na zajęcia z wymowy i od tamtej pory już wiem, że nigdy żadnego filmiku z moim głosem nie nagram :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  18. i tak nadal będą pytać haha

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny filmik. Masz wielki talent do takich rzeczy !


    stylizations-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Też używam kredek progresso... Mam 24 sztuki ;)

    http://domicchi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Twój blog został nominowany do the Versatile Blogger Awards szczegóły tu:
    http://wszystkoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Oo, filmik wyszedł super! :) Głos masz całkiem fajny ;) I na pewno nie męski jak przeczytałam wyżej wypowiedź pewnego anonima -,-' Więcej takich filmików! ;)
    milena-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW ile tego masz, ja do rysowania używam kredek Mondeluz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Te kredki wodne są co roku w biedronce w wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej...mam pytanko :) jakimi kredkami rysujesz?:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Rób dalej to co robisz :) przypominasz mi moją przyjaciółkę, która równiez jest pasjonatką rysowania...:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Od niedawna również prowadzę bloga wyłącznie o rysowaniu (dokładniej o moich rysunkach). Oglądałam wcześniejsze Twoje posty. Piękne rysunki, ale to pewnie już wiesz. Chciałabym żebyś do mnie zajrzała i oceniła moje prace. Widzę że się na tym znasz i to bardzo dobrze dlatego może doradziłabyś mi co nieco ?! Byłabym bardzo wdzięczna za jakiekolwiek rady w temacie rysunku. Mam nadzieję, że nie zignorujesz mojej prośby. ;)
    Kredki Progresso są świetne, sama jeszcze do niedawna ich używałam. Teraz głównie używam FaberCastell. Też mam zamiar dodać tego typu post, ponieważ to pytanie również się powtarza.
    No to chyba na tyle. Życzę powodzenia w tworzeniu. WENY !
    http://just--art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja również używam kredem prgresso, ale dużo bardziej od nich wole kredki wodne z Hoh-I-Noor Mondeluz. Kredki Spectrum też posiadam, ale mnie drażnią i używam ich tylko w ostateczności. Jeśli ci się skończą, możesz zakupić je w biedronce w okresie sierpień-październik bo wtedy są dostępne. Można jeszcze dostać 3 czy 4 inne rodzaje kredek :D Ołówki i węgle z biedronki, albo lidla, też są bardzo dobre i przede wszystkim dużo tańsze ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie przejmuj się takimi ludźmi ! Głos masz normalny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Też mam te progresso :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Jejku ślicznie rysujesz *_*
    Ja dopiero zaczynam i również mam wodne kredki. Są mega bardzo dobrze się nimi maluje. Ja jednak wolę szkic węglem czy nawet zwykłym ołówkiem :3

    OdpowiedzUsuń
  32. Ooo ile kredek, tak mi się buzia cieszy :D

    OdpowiedzUsuń

Spam niemile widziany. Na komentarze typu "Super blog! Wpadnij do mnie!" nie odpowiadam. Czytam wszystkie komentarze! APROPOS: JEŚLI TO CZYTASZ I MASZ WERYFIKACJĘ KOMENTARZY KODEM OBRAZKOWYM, PROSZĘ SKASUJ JĄ, bo jeśli odpisuję na komentarz to jest to dla mnie uciążliwe!