21 czerwca 2013

Ostatnie zadanie

Ostatnio nie mam czasu na rysowanie, ponieważ na koniec semestru skumulowały mi się wszystkie zaliczenia, sesja już od poniedziałku, a ja z niektórymi rzeczami jestem jeszcze w lesie... Chcę już wakacje! Wtedy na pewno będę nadrabiać obecność tutaj.
A co do notki to tak jak w tytule, dzisiaj pokażę Wam jakie było ostatnie zadanie do zrobienia na rzeźbę. Trzeba było zagospodarować przestrzeń i zrobić temu zdjęcia. Ja wybrałam szklarnię, a jako owoce pomidorów powiesiłam swoje buty.

Na tą chwilę zaliczyłam dopiero projektowanie wieloaspektowe, w-f, angielski i rzeźbę. Mam nadzieję, że jakoś to zleci i nie będę musiała przystępować do sesji poprawkowej we wrześniu, ponieważ chcę się dostać na ASP, gdzie ostatniego dnia sesji będę miała autoprezentację i muszę mieć zaliczoną sesję letnią.

45 komentarzy:

  1. Genialnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na 100% wszystko Ci się uda :-* A pomysł ze szklarnią super! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajny pomysł z tymi butami, pozdrawiam.
    Apropos, mogę zdobyc jakis kontakt do cb bo mam sprawe ? <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z butami ^^ Powodzenia :)
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia

    juicy-jucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze! świetny ten pomysł na zagospodarowanie przestrzeni:D zdjęcia bardzo mi się podobają:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha świetny pomysł ;D ♥ W życiu bym na takie coś nie wpadła ;)

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł :D

    my-world-by-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. so many shoes :OOOO
    lubię Twoje posty ;) Pisz częściej o swoich zadaniach na zaliczenie :) Jesteś bardzo kreatywna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam jeden z butów powyżej hahah ;))
    tej biały w kwiatki ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. trzymam kciuki! :) wiem, że dasz radę :))

    OdpowiedzUsuń
  12. hah, świetny pomysł! Ciekawie to wyszło :D
    Powodzenia na egzaminach, no i oczywiście życzę ci abyś się dostała na ASP :D
    udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  13. ale fajne *o*

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne :) Jesteś bardzo kreatywna. Życzę powodzenia w nauce i na egzaminach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. hehe powiem ci ze ciekawie to wyglada :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jezu, też chcę być tak kreatywna jak Ty, genialny pomysł! No i super zdjęcia, a i buty niczego sobie, haha :)
    Pozdrawiam!

    ohmfh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł z tymi butami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ty to masz pomysły ;p Trzymam kciuki za tę sesję i zaliczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. na pewno zaliczysz:)
    bardzo kreatywne

    OdpowiedzUsuń
  20. skąd ty bierzesz te pomysły.. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. No mega po prostu z tymi butami!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, ciekawie zagospodarowalas szklarnie:) sliczne zdjecia i zycze Ci abys sie na ASP ;)

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mega oryginalne, bardzo mi się podoba. :) Powodzenia w zaliczaniu reszty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki genialny pomysł! Bardzo oryginalny :) Strasznie mi się to spodobało, hah ^^ Zdjęcia super ;)
    milena-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki świetny pomysł :)

    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. wow pomysłowe i trochę śmieszne
    paula-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny pomysł !

    OdpowiedzUsuń
  28. no to trzymam kciuki i życzę powodzenia! :)
    kiedy kończy się sesja?

    OdpowiedzUsuń
  29. Gdzieś już widziałam ten pomysł :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pokaż, bo chciałabym zobaczyć. Ja do tej pory nie natrafiłam na takie zdjęcia :)

      Usuń
  30. świetny pomysł, taki niespotykany, ja nie wpadłabym na taki :D chyba jestem za mało kreatywna ;d

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdajesz teraz na ASP? Ja zaczęłam wcześniej naukę na Akademii i miałam tygodniowe ferie przez co tak szybko u mnie była sesja. Teraz już będę częściej aktualizować bloga :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  32. Pamietam jak moj dziadek mial kiedys na dziapce szklarnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. mam nadzieję że sesja pójdzie Ci bardzo dobrze, będę trzymała kciuki :)
    ciekawy pomysł wymyśliłaś ;p

    OdpowiedzUsuń
  34. naprawdę genialny pomysł i wykonanie, ;dd

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny pomysł na serio :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gdzie na ASP? :) Na jaki konkretny kierunek? :)

    OdpowiedzUsuń

Spam niemile widziany. Na komentarze typu "Super blog! Wpadnij do mnie!" nie odpowiadam. Czytam wszystkie komentarze! APROPOS: JEŚLI TO CZYTASZ I MASZ WERYFIKACJĘ KOMENTARZY KODEM OBRAZKOWYM, PROSZĘ SKASUJ JĄ, bo jeśli odpisuję na komentarz to jest to dla mnie uciążliwe!