9 lipca 2016

Biała kredka - PO CO?

Temat białej kredki od dawna jest nierozwiązywalny. Większość ludzi, którzy nie zajmują się rysunkiem twierdzą, że biała kredka jest wcale niepotrzebna. Ja jednak uważam zupełnie inaczej. Mam nadzieję, że też się ze mną zgadzacie:P Jak do tej pory najwięcej kupowałam właśnie kredek białych, bo szybko je wykańczałam :) Zapraszam na film, gdzie powiem Wam do czego służy mi ta "nieszczęsna" kredka i pokażę jakie białe kredki znajdują się w moim wyposażeniu! :)


3 komentarze:

  1. Wiem, że biała kredka jest baaardzo potrzebna a jednak do tej pory nie kupiłam żadnej porządnej:/ Poluje na tą Derwent coloursoft, muszę ją w końcu zamówić na necie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie całe życie się zastanawiałam po co jest ta kredka... Teraz już wiem :D
    Ciekawi mnie jeszcze co to za niebieski eyeliner masz na powiece? :)

    OdpowiedzUsuń

Spam niemile widziany. Na komentarze typu "Super blog! Wpadnij do mnie!" nie odpowiadam. Czytam wszystkie komentarze! APROPOS: JEŚLI TO CZYTASZ I MASZ WERYFIKACJĘ KOMENTARZY KODEM OBRAZKOWYM, PROSZĘ SKASUJ JĄ, bo jeśli odpisuję na komentarz to jest to dla mnie uciążliwe!