23 lutego 2013

Ulubiony sklep internetowy

Niestety bez rysunku ale dzisiaj wyjątkowo późny post, chciałabym Wam przedstawić mój ulubiony sklep internetowy. Pewnie niektórzy z Was już wiedzą, że jest nim SheInside. Mają tak ogromny wybór, że bardzo ciężko jest się zdecydować na jedną rzecz i z chęcią sięgnęłoby się po wszystko. Tak, wiem mówiłam to, ale się powtórzę, ponieważ bardzo gorąco go polecam! I nie przez to, że z nimi współpracuję, chciałam tak od siebie coś napisać. Kontakt z nimi jest bardzo szybki, a obsługa mega miła.

W ich asortymencie chyba najbardziej podobają mi się bluzy:
i oczywiście różnorodne legginsy:
haha! chciałabym mieć je wszystkie!

Jeśli ktoś lubi takie ubrania to serdecznie zapraszam na ich stronę! :)

57 komentarzy:

  1. czy pierwsza bluza od lewej w górnym rzędzie nie była przypadkiem w h&m? : O

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc to nie znam tego sklepu.
    Widzę nowy nagłówek ^^ Zastanawiam się tak, czy na pierwszym rysunku od lewej jest Ankyl...?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluza z kotem jest suuuuuper!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak wygląda kwestia wysyłki do Polski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno można płacić przelewem, a przesyłka idzie jakieś 2-3 tygodnie i jest darmowa :)

      Usuń
  5. no ja tez zakochałam się w bluzach :) mega!

    OdpowiedzUsuń
  6. Te ciuchy są strasznie drogie. Skąd masz na nie pieniądze?O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że aż TAAAKIE drogie nie są patrząc na jakość, od jakiegoś czasu z nimi współpracuję :)

      Usuń
    2. Co masz na myśli mówiąc współpracę? :)

      Usuń
  7. Ta bluza z kotem jest megaaa :] Legginsy też niczego sobie, ale niestety firma zagraniczna.

    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba ta bluza z kotem, a reszta zdecydowanie nie w moim stylu :(

    OdpowiedzUsuń
  9. No ciuchy mają akurat świetne! Zajrzę na stronę sklepu i mam nadzieję, że coś dla siebie znajdę ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetne ciuchy ogółem *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne ciuchy! bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie bluzy są ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 3 bluza jest super ! :)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne ubrania *.*
    Fajny blog oby tak dalej ;))
    Zapraszamy do nas ;3
    Liczę na rewanż w kwestii pozostawienia po sobie sladu ^^
    Zachęcam do klikania na reklamy na blogu ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. mega tylko ze szkoda bo ciuchy nie są za tanie :< wiem ze jakosc itd. ale jednak nie stać mnie na to zeby sobie pozwolić pare rzeczy kupic :<

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta druga bluza <3

    http://teenagers-troubles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. MASZ TALENT!! ;oooo
    http://swaggiex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmmm śliczne bluzy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne :* Dobre te 4 leginsy haha :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie bluzy mają prześliczne :)
    Chyba pierwszy raz jestem na stronie tego sklepu.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne ciuszki ;)

    http://swiat-malej-ksiezniczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. legginsy z mięśniami są obrzydliwe :D ale pierwsza bluza bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne są<3

    stopfeelings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja również lubię ten sklep ;) a jak z AFW-Store ?

    OdpowiedzUsuń
  25. chętnie zamówiłabym coś z tej strony i może tak zrobie :>
    a tak poza tym te legginsy a'la mięśnie są lekko przerażające hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Rzeczywiście fajne ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. chyba tam zerknę, haha :d

    OdpowiedzUsuń
  28. Właśnie szukam takich fajnych spodni w krzyże :)
    Lubię bardzo ten sklep!

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję, że napisałaś o tej stronie! Zdecydowanie ubrania w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bombowe maja ciuchy,już od dłuższego czasu przymierzam sie do zakupu:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Najbardziej podoba mi się biała bluza i te galaxy legginsy *_*

    http://www.pati-paaati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Emm w sumie nie pisałam do nich ostatnio, ale jutro postaram się do nich napisać i wypytać . ;) ICH NOWY ROK CHYBA JUŻ MINĄŁ :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Te bluzy są świetne.

    kroplakrwidrazyrany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. oj leginsy imitujące mięśnie dla odważnych :)

    pozdrawiam
    art-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne :) Choć legginsy nie na każdą figurę.

    OdpowiedzUsuń
  36. Akurat wybrałaś takie bluzy i takie legginsy, że się na nie nakręciłam !

    OdpowiedzUsuń
  37. podobają mi się te bluzy, szkoda tylko że to nie mój styl ;p

    OdpowiedzUsuń
  38. mają świetne rzeczy to prawda!

    OdpowiedzUsuń
  39. dziwią mnie trochę Twoje wybory. Patrząc na zdjecia i ogólnie "Ciebie" w tym blogu, można wywnioskować, że jesteś raczej sztywna, a tu takie odważne i dziwne ubrania

    OdpowiedzUsuń
  40. super bluzy i legginsy, bardzo mi się podobają. :D jednak wolę nie ryzykować i nie kupować rzeczy przez internet, ponieważ zawsze miałam problem z rozmiarem. 130 zł to nie jest mało, dlatego wolałabym być pewna i nie kupować w ciemno. :)

    http://j-julencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam niemile widziany. Na komentarze typu "Super blog! Wpadnij do mnie!" nie odpowiadam. Czytam wszystkie komentarze! APROPOS: JEŚLI TO CZYTASZ I MASZ WERYFIKACJĘ KOMENTARZY KODEM OBRAZKOWYM, PROSZĘ SKASUJ JĄ, bo jeśli odpisuję na komentarz to jest to dla mnie uciążliwe!