10 lutego 2013

KOSMOS

   Ostatni dzień tygodnia, a ja nie muszę się martwić o egzaminy, bo mam trochę wolnego. Chociaż nie wszystko udało
   mi się zaliczyć, będę starała się odpocząć od tej męczarni. Ach! Czemu mnie nie przyjęli na ASP, w tej polibudzie
   nie idzie wytrzymać psychicznie. Nikomu nie polecam!
   Wczoraj będąc w mieście wykorzystałam w miarę ładną pogodę i mam małą dawkę zdjęć. Legginsy to kolejna rzecz
   z SheInside. Uprzedzając komentarze, wiem że moje nogi wyglądają w nich jak serdelki! :D

kurtka-Japan Style, bluza-miejski sklep, legginsy-Sheinside, buty-Step, ear cuff-Lokaah

88 komentarzy:

  1. Śliczne legginsy! A i mam prośbę: mogłabyś dać mi linka do twojego posta: Moje sekrety?

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne leginsy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne legginsy! Kosmos po prostu! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku po kolei. Po pierwsze świetne leginsy, ale to chyba po tytule posta każdy będzie pisał, po drugie emu też fajne, ważne że ciepłe prawda? A po trzecie, najbardziej z tego wszystkiego podoba mi się ten kolczyk omomomoo ;3 Ja mam takiego podobnego "gekona" ale ten jest wyjątkowy, ma swój urok i chyba sobie taki kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko super gdyby nie kurtka , która nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale mam tylko taką kurtkę na zimę.

      Usuń
  6. chyba sobie tez kupie takie leginsy, strasznie mi sie podobaja :)


    Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz już takie przecież przerobione spodnie.
    Ile za nie dałaś i gdzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne chodzi o to ile dałaś za te leginsy, a wcześniej chyba w wakacje widzieliśmy takie przerobione przez cb leginsy ! :)

      Usuń
    2. Ten ktoś za pewne jest tak głup (czytaj: tak jak większość anonimów) że chce pohejtować i myli dwa pojęcia leginsy a spodnie :)

      Usuń
    3. Tak, na pewno ktoś z internetu wie lepiej, co Ty masz w szafie, hah:D

      Usuń
  8. moim zdaniem legginsy zbyt jasne po bokach ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie serdelki? :D
    twoje nogi wyglądają w nich świetnie :>

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne to legginsy :) moim zdaniem twoje nogi nie wyglądają w nich jak serdelki ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. haha, chciałabym też miec urojone kompleksy :D
    niestety moje są prawdziwe :>

    OdpowiedzUsuń
  12. a twoje nogi i tak są chude, i tak, więc się ze mną nie kłóć :DD

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, miło słyszeć od Ciebie takie słowa!

    OdpowiedzUsuń
  14. jeju, a to wszystko przez telefon ;c

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie tam serdelki... świetnie wyglądasz!. Strasznie podobają mi się te legginsy :D.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś śliczna z nogami jak serdelki czy z "normalnymi" nogami. Ja bym raczej powiedziała, że wyglądają KOSMICZNIE :D

    Zapraszam na haul na: pretty-and-colour.blogdspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne te leginsy ;) Miałam kupić bardzo podobne :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne ;) Miałam kupić podobne ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. super zestaw!
    legginsy i bluza wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie wole te z King Kongiem :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny look:)
    Parka oraz bluza są wspaniałe;))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  22. mnie osobiście wszystko pasuje. nie wiem czego oni się czepiają...o.o

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie ma to jak serdeczny uśmiech Sami (;
    noo kocham te gify! ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne legginsy i bluza <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne są te legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale masz genialne ubrania *u*

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnie zdjęcie profilem świetne! :) jakoś oczami wyobraźni widze cię z lekko wycięta tą stroną na jakieś 3 mm ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Twój blog został nominowany do Liebster Awards. Więcej informacji na naszym blogu: www.zakochaniwgimnastyce.blogspot.com
    Gratulujemy!

    OdpowiedzUsuń
  29. legginsy genialne <3 super w nich wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  30. głupoty gadasz, ślicznie w nich wyglądasz! ciekawe są, całkiem inne niż wszystkie :D /k.

    OdpowiedzUsuń
  31. Mroczny kosmos :)

    OdpowiedzUsuń
  32. jak Ciebie nie przyjeli na ASP, to kogo tam przyjmują? :/ śliczna jak zawsze, też muszę sobie kupić takie leginsy i czaję się na takie w paski :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładnie wyglądasz w tych legginsach:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie wiem, gdzie Ty widzisz te serdelki, chyba masz lustro powiekszające :P Ładne legginsy na ładnych nóżkach :)

    brightlikesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczny look, ty jesteś śliczna. ^,^

    zapraszam do mojego bloga. mojapoziomka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudne są te wszystkie "kosmiczne" ubrania . O tak to ujmę dziwnie ;>
    W skrócie świetne leginsy ;>

    OdpowiedzUsuń
  37. masz śliczne nogi,co Ty chcesz od nich!Legginsy są naprawdę kosmiczne,marzę o takich.Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  38. kosmiczne legginsy:)
    Ps. Obserwuję :) Jeśli i mnie chcesz troszkę poobserwować, zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. dziękuję za milutki komentarz.Babino górą!
    Ale daleko mi jeszcze do profesjonalizmu ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nawet jeśli wyglądają jak serdelki, to mi się i tak one podobają!:P Motyw galaxy nadal mi się nie znudził.
    Horrorki są w porzo:D

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna stylówa! *-*

    Zapraszam do mnie.
    setny-blog-o-zyciu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. 4 zdjęcie i to jak stoisz tyłem <33 Bardzo ładne te leginsy.

    http://pati-paaati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. "serdelki" to mnie naprawdę położyło :D fajne te leginsy, twoje nogi świetnie w nich wyglądają XD i nie wymyślaj, żadnych serdelków bo jestt dobrze ;p
    Natalia:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Gif jest rewelacyjny! Na pewno jestes bardzo sympatyczną osobą - widać to!:)

    OdpowiedzUsuń
  45. świetne te legi :D ja zamierzam sobie kupić podobne :>

    OdpowiedzUsuń
  46. Gdzie kupiłaś swoje kredki wodne ?

    OdpowiedzUsuń
  47. akurat nóg ci zazdroszczę :)
    i legginsów też ! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. widze ze tez szalejesz z legginsami ostatnio :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja chyba nie odważyłabym się na takie legginsy:P
    Co do chińskiego ciasteczka - w smaku przypominało mi taki wafelek jedzony w dzieciństwie, ciężko mi przypomnieć, co to było, ale przywołało bardzo fajne wspomnienia, obstawiam, że to wafelek od rurki z kremem:D

    OdpowiedzUsuń
  50. fajnie Ci w tych leginsach:*

    OdpowiedzUsuń
  51. rewelacja!! też planuję kupić kosmiczne legginsy :):)

    OdpowiedzUsuń
  52. jakie tam serdelki??? masz świetne nogi i tylko pozazdrościć! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. nie wierzę, że to napiszę, ale ... zazdroszczę Ci tych legginsów! ;d

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetnie wyglądasz!
    Chciałbym mieć takie nogi jak ty! ^^

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja powiem tak.. Zestaw świetny, ale.. legginsy same w sobie są wzorzyste, więc eskimoski nieco skróciły Ci nóżki. Gdybyś założyła inne butki byłaby bomba :) :**

    OdpowiedzUsuń
  56. dobrze wyglądasz w tej stylizacji ;) legginsy boskie i na topie :) tak trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Właśnie, dlaczego nie przyjęli Cię na ASP ??? Moja koleżanka tez próbowała i nie udało się jej . Nie rozumiem dlaczego czasem nie przyjmują tak wartościowych osób.
    Poza tym Śliczne kolczyki ;):**

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny zestaw :)!
    Ale ty jesteś chudziutka :)!!

    OdpowiedzUsuń
  59. Jack Daniels :) LUBIĘ TO! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. bardzo podoba mi się ta stylizacja ;]

    OdpowiedzUsuń
  61. Swietne legginsy : )
    Na jakim programie robisz gify ?

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  62. A i genialny kolczyk :* Chcę taki <3

    OdpowiedzUsuń

Spam niemile widziany. Na komentarze typu "Super blog! Wpadnij do mnie!" nie odpowiadam. Czytam wszystkie komentarze! APROPOS: JEŚLI TO CZYTASZ I MASZ WERYFIKACJĘ KOMENTARZY KODEM OBRAZKOWYM, PROSZĘ SKASUJ JĄ, bo jeśli odpisuję na komentarz to jest to dla mnie uciążliwe!