10 września 2011

Avril

Dobry wieczór!

Coś czuję, że chyba będę chora :( gardło mnie bardzo boli. A jeszcze jak pomyślę o poniedziałku to masakra. Mam sprawdzian z całego roku z angielskiego (rozszerzony), pewnie kartkówkę z matematyki (też rozszerzona), no i jeszcze pytanie z niemieckiego i w dodatku geografia z panią dyrektor na pierwszej godzinie również rozszerzona, zapomniałabym o pytaniu z polskiego z lektury, z której nie pisałam pierwszej kartkówki.. Ajjj. Dobra, starczy tego narzekania. Jestem z siebie dumna bo dzisiaj przeczytałam 50 stron lektury! :O a nigdy nie czytam :<


A teraz odpisuję na komentarze i zmykam :) Dobrej nocki!

11 komentarzy:

  1. ale masz zawalony poniedziałek:( ja będę miała spr. z całego poprzedniego roku z matmy, ale to nic w porównaniu z Twoimi spr.!
    rysunek♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Oho, pora wrócić do szkolnej rzeczywistości, ale dasz sobie spokojnie radę.
    Dobry ten rysunek Avril!

    OdpowiedzUsuń
  3. teraz właśnie jest taki okres , że wszyscy na coś chorują ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. hehehe ;* ja dzisiaj poczytam, bo babka kazała nam na raty czytać ona z lekcji na lekcje będzie zadawać czytanie... :P

    3 maj się ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurcze no to zazdroszcze, masz prawdziwy talent:) Avril jak żywa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! ale świetnie wyszła. kiedyś często jej słuchałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda ;)) no to wtedy się ucz :D
    fajny rysunek ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie rusyjesz .!! :)

    OdpowiedzUsuń

Spam niemile widziany. Na komentarze typu "Super blog! Wpadnij do mnie!" nie odpowiadam. Czytam wszystkie komentarze! APROPOS: JEŚLI TO CZYTASZ I MASZ WERYFIKACJĘ KOMENTARZY KODEM OBRAZKOWYM, PROSZĘ SKASUJ JĄ, bo jeśli odpisuję na komentarz to jest to dla mnie uciążliwe!