2 listopada 2016

Inktober - To już koniec!

Hej! Bardzo się cieszę, że udało mi się wytrwać w postanowieniu i zrealizować cały Inktober! Jednak trochę mnie to zmęczyło, bo czasami rysowałam na przymus. Ale codziennie czułam, że muszę rysować i to także dzięki filmom, które chciałam dodawać po każdym tygodniu z podsumowaniem. Może gdyby nie to, gdyby nie zadeklarowanie się przed Wami - to kto wie? Może bym się poddała?
Ale dzisiaj jestem tutaj i dodaję ostatni film podsumowujący ostatnie rysunki!
Przyznać się! Komu się nie udało, a kto wytrwał do końca?:)


2 komentarze:

  1. świetnie rysujesz, uwielbiam oglądać twoje filmiki ♥ sa mega inspirujące!

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz talent!


    post po długim czasie: www.lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam niemile widziany. Na komentarze typu "Super blog! Wpadnij do mnie!" nie odpowiadam. Czytam wszystkie komentarze! APROPOS: JEŚLI TO CZYTASZ I MASZ WERYFIKACJĘ KOMENTARZY KODEM OBRAZKOWYM, PROSZĘ SKASUJ JĄ, bo jeśli odpisuję na komentarz to jest to dla mnie uciążliwe!