21 grudnia 2013

Ciepło

W końcu mamy przerwę świąteczną, a temperatura poszła w górę. Bardzo mnie to cieszy bo dzisiaj, będąc ubrana w spódniczkę (szczególnie, że bardzo lubię chodzić w tej części garderoby) wcale nie zmarzłam, a wręcz przeciwnie, bo niekiedy było mi tak gorąco, że musiałam rozpiąć płaszcz biegając po sklepach. A właśnie, skoro już o płaszczu mowa to wczoraj przyszła do mnie paczka z szarym płaszczykiem. Prawie zawsze rękawy są na mnie za krótkie, a tu taka niespodzianka! W tym są dobre, mimo że to one-size! Musiałam się pochwalić, bo baardzo, ale to baaardzo mnie to ucieszyło! :)

płaszcz-SheInside, sweter-SheInside, spódniczka-Choies, buty-targ (Piotrków Tryb.), naszyjnik, pierścionek-Romwe, bransoletka- zrobiona przez siostrę, komin-zrobiony przez mamę :)

42 komentarze:

  1. Świetny outfit ! :)
    Wesołych Świąt ! ♥
    www.blog017.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Sami ty się nadajesz na modelkę :D :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz prześlicznie ;) Bardzo pasuje ci wersja Pani Mikołajowej ;) Wesołych świąt, udanego sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku! <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sami, ty się nadajesz na modelkę ! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. You look so pretty! I really love your skirt and coat! <3

    http://finddyourway.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  6. sama nie wiem co lepsze: spódniczka czy sweter

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny ten płaszcz! A Ty wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw, bardzo fajnie dobrane kolory, a płaszczyk to wisienka na torcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz :) mi pasuje takie ciepełko, bo nie przepadam za mrozami

    OdpowiedzUsuń
  11. pieknie Ci w spodniczkach to trzeba przyznac:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie :) Kolorek czerwony swiąteczny ;)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Styl Bycia

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczny plaszczyk, super ci w tej czapce! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem czy było to celowe, ale tak czy inaczej widzę duuży plus + w tym, iż płaszczyk idealnie współgra z bluzką<3
    Taki detal przykuł moją uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. prześlicznie wyglądasz!:))

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna kolorystyka i boska spódniczka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. masz tak sliczne stroje ze az misie odechciewa czytac czasem i ogladac :c
    piekne naprawde :) pozdrawiam i Wesołych Świąt :)

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Po prostu mamy bardzo ładną Jesień tej Zimy :D co widać na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie wyglądasz :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie! :) Płaszczyk genialny!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna stylizacja :D Ja tam jednak wolę, by było zimniej na Święta ;C

    OdpowiedzUsuń
  22. orientujesz sie czy w persunmall jest darmowa wysyłka ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że z zamówieniem do 50 dolarów jest za 7$ a takto powyżej jest już darmowa :)

      Usuń
  23. brakuje mi śniegu :) super zdjęcia i urocza stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś śliczna :))))

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie <3

    pokreconarzeczywistosc.blogspot.com <333333333

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny sweterek.
    http://argia39.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ładnie wyglądasz. a płaszczyk cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny jest ten nowy płaszcz ♥ W ogóle cała stylizacja jest taka ah... boska ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. ale jestem do tyłu z postami! piękne zdjęcia wyszły :) jednak trochę słońca i od razu inna jakość :D

    OdpowiedzUsuń

Spam niemile widziany. Na komentarze typu "Super blog! Wpadnij do mnie!" nie odpowiadam. Czytam wszystkie komentarze! APROPOS: JEŚLI TO CZYTASZ I MASZ WERYFIKACJĘ KOMENTARZY KODEM OBRAZKOWYM, PROSZĘ SKASUJ JĄ, bo jeśli odpisuję na komentarz to jest to dla mnie uciążliwe!