23 marca 2013

Bluza galaxy

Ostatnio nie miałam czasu, ani czego wstawić na bloga. Mam nadzieję, że w święta uda mi się porysować dla siebie... A dzisiaj jest taka beznadziejna pogoda, że idzie zamarznąć. Niby drugi dzień wiosny, a śniegu leży metr, w dodatku jest mróz. W tym tygodniu do Łodzi przyszła mi bluza od Choies. Muszę powiedzieć, że wygląda o wiele lepiej niż na zdjęciu w sklepie!:)

bluza-Choies, spodnie- Saruliru, buty-Czasnabuty

I na koniec Ewa (która teraz ma rude włosy!) i jej kotki:
Właśnie tak się czuję teraz, jak kicia powyżej:)

91 komentarzy:

  1. aaaaa xD nie widziałam tych kocich zdjęć :D Duszek wygląda przerażająco xDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ewidentnie przykuwa wzrok, piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bluza, i śliczna modelka ;* btw. ten kotek ma przerażające zęby O.O

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewa ma genialne kotki to muszę powiedzieć.
    Bardzo fajna ta bluza, oj tak! Sama sobie może zamówię, a tak w ogóle, to jedno z tych zdjęć już widziałam dziś na twoim photoblogu. I znowu genialne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluza wspaniała:D aż chyba mam ochotę sobie kupić na jesienno letnie wieczory byłaby idealna :)
    a kicie piekna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, że masz fazę na galaxy :) słusznie bardzo CI ładnie w takim princie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biały kotek wymiata! <3 Bluza prezentuje się rewelacyjnie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka śliczna ta bluza *.*

    uzalezniona-od-olowka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna ta bluza <3 uwielbiam galaxy ;D hahha, słodki kotek :P

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna ta bluza :)
    a ostatnie zdjęcie wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny motyw tych motylków na ścianie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się ściana z motylkami :) i kotki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o jakie słodkie kotki! :)
    a bluza swietna, motyw galaxy bardzo mi sie podoba :>

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdjęcia! ekstra bluza, bardzo fajnie wyglądasz. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. cześć chudzinko;* wyglądasz cudnie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Booooże, ale mi się takie bluzy podobają!!!! Oddaj!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. bluza jest boska ; )
    ostatnie zdjęcie - takie drapieżne ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna, bardzo fajnie w niej wygladasz ! (;

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow. Ekstra jest ta bluza *o*
    Słodkie kotki, ten druugi ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. urocze kotki.

    świetna bluza.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bluza prezentuje się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna bluza Galaxy,uwielbiam takie!Zdjęcia są piękne,a kotki wręcz urocze,i słodkie.Z tym ostatnim ostatnio się upodabniam.Ciągle mi się ziewa na tą całą Epokę Lodowcową!

    OdpowiedzUsuń
  23. Pogoda jest okropna. Ta bluza jest świetna ! :) Śmieszne zdj. kota ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna ta bluza! pomysłowe te zdjęcia kotów :)


    http://pati-paaati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. O boże świetna bluza *.*
    Też taką chcę !!
    http://mikilove47582.blogspot.com/
    Obserwujemy??

    OdpowiedzUsuń
  26. twój strój akurat pasuje do panującej 'zimy' :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Hehe, super jest to zdjęcie z kotem.:D

    OdpowiedzUsuń
  28. bluza jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. trzeba przyznać że rzuca się w oczy

    OdpowiedzUsuń
  30. To raczej nie jest galaxy, ale bluza bardzo fajna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to powiedz mi co, twoim trafnym okiem specjalisty :D

      Usuń
  31. bluza mi sie nie podoba, ale spodnie mmmm :D

    OdpowiedzUsuń
  32. O raju jaka śliczna ta bluza, też chcę taką. W ogóle super ją skomponowałaś z tymi miętowymi spodniami, pasuje wszystko mega :) Kurczę masz super oko do ujęć zdjęć. W photoshopie przerabiasz? Jaki Ty ten aparat w końcu kupowałaś przed świętami jakoś? :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dopiero teraz zauważyłam te motylki, zawsze chciałam mieć takie. Kupne, czy ktoś sam je zrobił?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama nie wycinałam, na allegro kupiłam gotowe :) chyba 50szt było i kosztowały mniej więcej 30zł :)

      Usuń
  34. Odpowiedzi
    1. Ja też działam w Photoscapie i czasem w Picasie, ale już bardzo rzadko :)

      Usuń
  35. Ta bluza jest genialna i ślicznie się na Tobie prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję, zostałaś nominowana przeze mnie do Versatile Blogger Award :) Więcej szczegółów u mnie na blogu :] manuelaa-nela.blogspot.com

    P.s Świetna bluza :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Ojaa, zdjęcia na dworzu są takie wiosenne! Urzekł mnie kolor spodni, i zestawienie z tą bluzą - boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczna bluza :) kolorki baaaardzo wiosenne :D

    OdpowiedzUsuń
  39. a boska bluzaaa . ;33
    i w ogóle stylizacja ;3

    http://swiat-malej-ksiezniczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna jest ta bluza, bardzo mi się podoba *.*

    OdpowiedzUsuń
  41. bluza bardzo, bardzo fajna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. ale masz boską bluzę ;o i kociaka cudnego! ;d

    OdpowiedzUsuń
  43. Aaaaaaa, też chcę taką bluzę, jest świetna <3 Cudnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. ale świetnie wyglądasz ^^

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję, zostałaś nominowana przeze mnie do Versatile Blogger Award :) Więcej szczegółów u mnie na blogu.
    http://moda-i-reszta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Jakoś nie przepadam za takim motywem , ale spodnie przepiękne :)

    Jakie słodkie kicie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Przecudowna kolorystyka bluzy!:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Trafiłam na Twój blog przypadkiem, muszę Ci powiedzieć, że oglądnęłam go aż do samego początku, troszkę nad tym posiedziałam lecz było warto. :) Boziu kochana jakaś Ty jesteś cudowna, pod każdym względem. :) Bardzo się cieszę, że Cię ujrzałam i dodałam Cię do obserwowanych. :) Ah jakie to cudownie uczucie. ;)Od dzisiaj Jesteś moja najwspanialszą inspiracją, z każdym postem dalej zachwycałaś mnie coraz bardziej, to jest cudowne. :) Chciała bym być taka jak Ty - czyli idealna w każdym calu. :) Nie pomyśl sobie, że słodzę Ci od tak sobie, piszę to prosto z serca bo jesteś wartościową osobą dla mnie. :* Od razu zapraszam na swój blog, który dopiero "raczkuje" na którym będę pokazywała moje wyroby uszyte przeze mnie i nie tylko. :) :*

    Pamiętaj kochana, zdobyłaś moje serce, trzymaj tak dalej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. haha ostatnia fota... xD
    bluza świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  50. cuuudowna bluza :o
    masz świetnie zrobioną ścianę :o
    pozdrawiam i zapraszam do nas ;)
    http://ambitniestukniete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. sliczna ta bluza *.*
    Mażę o takiej :D
    Może wpadniesz? Skomentujesz ? Zaobserwujesz?
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Super wyglądasz!
    kotki są wspaniałe *.*

    OdpowiedzUsuń
  53. uwielbiam takie bluzy *.* no i lity jak zawsze dodają stylizacji wyjątkowości <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Bluza mi się podoba :) a kociak na ostatnim zdjęciu lekko przerażający! ;]

    OdpowiedzUsuń
  55. Jeśli można spytać, dlaczego nie możesz biegać?:|

    OdpowiedzUsuń
  56. swietna bluza i pomysł na ścianę pełną motyli :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Chciała bym się dowiedzieć z czego są te czarne motyle na ścianie za tobą, jeśli są gdzieś kupione to w jakim sklepie ?
    pozdrawiam, Natalia ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Cześć!
    Chciałam się dowiedzieć z czego są te czarne motyle na ścianie za tobą (7 zdj.) a jeśli są gdzieś kupione to w jakim sklepie ?
    pozdrawiam, Natalia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa kupiła je na allegro.

      Usuń
    2. http://allegro.pl/motylki-motyle-gossip-girl-plotkara-3d-i3110693571.html ;)

      Usuń
    3. pilnuję co się tutaj dzieje :P

      Usuń
    4. a na co je przyczepiłaś do ściany, jakiś klej ?

      Usuń
    5. http://allegro.pl/masa-samoprzylepna-uhu-patafix-50g-80-sztuk-klej-i3104344353.html na coś takiego :) to jest jak plastelina :)

      Usuń
  59. Cześć!
    Chciałam się dowiedzieć z czego są te czarne motyle na ścianie za tobą (7 zdj.) a jeśli są gdzieś kupione to w jakim sklepie ?
    pozdrawiam, Natalia ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Na 8 zdjęciu wyszłaś przepięknie!
    A po za tym ŚWIETNA bluza !
    Boziu jak ja bym chciała taką mieć! *_*

    OdpowiedzUsuń
  61. świetna bluza, od dawna na taką poluję, ale jakoś nigdzie jej nie widuję! :C XD

    OdpowiedzUsuń
  62. Ile dałaś za bluze? Słodziachne kotki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam ją w ramach współpracy, w sklepie kosztuje prawie 50$ :)

      Usuń
  63. Kocham koty, a ta bluza jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  64. Muszę mieć tę bluzę !

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetnie wyglądasz w tej bluzie, fajnie komponuje się ze spodniami. Ja ostatnio zamawiałam podobną z Love it shop i jest ekstra ;)

    OdpowiedzUsuń

Spam niemile widziany. Na komentarze typu "Super blog! Wpadnij do mnie!" nie odpowiadam. Czytam wszystkie komentarze! APROPOS: JEŚLI TO CZYTASZ I MASZ WERYFIKACJĘ KOMENTARZY KODEM OBRAZKOWYM, PROSZĘ SKASUJ JĄ, bo jeśli odpisuję na komentarz to jest to dla mnie uciążliwe!