4 stycznia 2013

Codzienny makijaż

   Jak zdążyliście zauważyć po tytule, dodaję nieco inny post. Z rokiem 2013 postanowiłam trochę
   rozszerzyć tematykę bloga. Ale nie martwcie się! Rysunki też będą...:) Przechodząc do sedna, pokażę
   Wam jakich kosmetyków używam najczęściej, kiedy się maluję.
krem BB, Eveline - nakładam na całą twarz, ok. 15 zł
podkład KOBO - używam go jako korektora, ok. 20 zł
tester pudru Mayfair, Feather Finish, ok. 5 zł
cienie do powiek:
Sensique, Velvet Touch, nr 117, ok. 6,50 zł
My Secret, Matt, nr 506, ok. 5 zł
eyeliner Essence w żelu, ok. 12 zł
pędzelek Catrice, ok. 10 zł
tusz do rzęs, Rimmel, Day 2 Night, ok. 28 zł

na pierwszym zdjęciu znajduje się jeszcze biała kredka do oczu, którą stosuję na linię wodną oka, Miss Sporty, nr 050 snow, ok.8 zł


Łączny koszt to około 110 zł

53 komentarze:

  1. Jak Ci się pracuje tym eyelinerem w żelu? Zastanawiałam się nad nim ale boję się, że bedzie niepraktyczny :/
    Bardzo podobnie maluję się na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny ten makijaż :D
    na pierwszy rzut oka nie widać, że masz kreskę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny, naturalny makijaż :) jak się sprawdza ten krem BB?

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie, ze rozszerzasz tematykę bloga, chociaż i tak kocham twoje rysunki i ich chce najwięcej! :]
    Jak się sprawdza BB z Eveline? Nie zatyka, nie spływa?
    Zapraszam na nowy post na: pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja używam jedynie kremu, fluidu (odrobinę ;P) i tuszu do rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja się boję tych eyelinerów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się nie mogę przekonać do eyelinera w żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, tak wiem. Po prostu mam na tym e-mailu mam jeszcze innego bloga, a nie chcę żeby były one w jakiś sposób połączone, tak więc jest tak jak jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. My mieliśmy nagrać filmik i na jego podstawie zrobić animacje. Ja nagrałam moją koleżankę zaglądającą do lodówki (wszystko było filmowane z wnętrza lodówki. Jak otwiera lodówka jest zadowolona, ze za chwilę coś zje, zaciera ręce itp. Po 5 sekundach orientuje się, ze nic tam nie ma smacznego i z bardzo niezadowolona miną zamyka lodówkę. Potem lodówka się otwiera i pokazują się napisy końcowe.
    Może coś w tym stylu nakręć? Prosty filmik i bardzo zabawny :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio zastanawiałam się nad kupnem eyeliner'a w żelu.
    wygodny jest w użyciu?
    aktualnie do narysowania kresek używam niezmiennie od dawna kredek do oczu, ale kusi mnie właśnie eyeliner w żelu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. naprawde mam w profilu '94 :o nie ja jestem '97 :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam ten tusz i jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nikon nie ma możliwości nagrywania? Ja wtedy nagrywałam uczelnianym Canonem.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  14. moja mama ma chyba identyczny tusz ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny blog :)podoba mi się :)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze sprawdza się ten kobo w roli korektora? ;>

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wyglądasz, pasuje ci taki delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  18. sporo tego używasz :D Ale ładnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Aha :) Zawsze można telefonem :) Potem jakos to montujecie?
    A.

    OdpowiedzUsuń
  20. ŚWIETNE KOSMETYKI,MAKIJAŻ SUPER,DELIKATNY,NATURALNY.PODOBA MI SIĘ :)
    PODOBAJĄ MI SIĘ RÓWNIEŻ ZDJĘCIA,SĄ SUPER WYRAŹNIE.BUZIAKI :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tez wole pracować w domu :) Dzisiaj na animacji była taka cisza i każdy był zajęty rysowaniem animacji, że zasnęłam (efekt całonocnej obróbki zdjęć na fotografię) XD Koleżanka mnie obudziła XD
    A.

    OdpowiedzUsuń
  22. Używam też bb z eveline ;)
    A jak oceniasz maskarę z rimmela? Daje radę ? :D

    OdpowiedzUsuń
  23. nie używałam jeszcze żadnego z tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny makijaż. Chciałabym umieć rysować taką ładną kreskę nad okiem;D

    OdpowiedzUsuń
  25. nie używałam żadnego z tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  26. My zaczynamy sesję 21 Stycznia, więc dużo projektów trzeba pokończyć. Kiedy Ty zaczynasz?
    A.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja wole eyelinery z "cienkim" pisakiem, pędzelkiem. Obecnie mam taki dwóstronny, cieńszy i grubszy ale jak już używam to cieńszego. Kupiłam go za ok. 12zł jak dobrze pamiętam w jednej z drogerii. Firma Rimmel :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Też zaliczasz wszystkie przedmioty? Ja wtedy mam ferie. a potem dwa tygodnie poprawek.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  29. mam taką samą maskarę i baaardzo ją lubię :) muszę się zaopatrzyć w podkład BB :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj. To też masz dużo pracy :/ Ja mam jeszcze jedno kolokwium Z Historii Sztuki(Grecja) i z Animacji (Skróty klawiszowe do programów graficznych).
    A.

    OdpowiedzUsuń
  31. Super kosmentyki. od dawna próbuje skompletować jakiś zestaw dla siebie i jak na razie nie trafilam na coś na prawdę fajnego...
    Zostałas nominowana naa moim blogu na Liebster Award szczegóły na www.imagination-vinet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. ten tusz jest rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. droga twarz;) ale wyceniłabym na więcej;)!

    OdpowiedzUsuń
  34. Proszę zrób post jak narysować dłonie!Proszę, ja z tym mam największy problem

    OdpowiedzUsuń
  35. eyeliner Essence mam i swietnie sie sprawuje natomiast ten krem BB u mnie porazka :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo się cieszę, że rozszerzasz tematykę bloga :)
    Mam ten krem BB nawet niezły jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Czy Twoi rodzice opłacaja ci studia i mieszkanie? Sama zarobiłaś na książki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Studia mam darmowe, natomiast mieszkanie tak. Książki nie są mi potrzebne :)

      Usuń
  38. Ciekawi mnie ten podkład z Kobo...

    OdpowiedzUsuń
  39. Tak sobie teraz pomyślałam, że gdybym ja zrobiła podobny wpis, wypisując wszystkie kosmetyki jakich codziennie używam oraz ich ceny, to moi czytelnicy uznaliby mnie za tapeciarę, która każdy grosz przeznacza na takie pierdoły. A wszystko po to, by wyglądać na naturalnie piękną! ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kochana czy ten tusz jest na poziomie? :D Godny polecenia?

    OdpowiedzUsuń
  41. ja wlasnie mam duza ochote przetestowac ten krem bb od eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  42. mam bardzo podobny tusz do rzęs, tylko z Oriflame :)
    yrrahydur

    OdpowiedzUsuń

Spam niemile widziany. Na komentarze typu "Super blog! Wpadnij do mnie!" nie odpowiadam. Czytam wszystkie komentarze! APROPOS: JEŚLI TO CZYTASZ I MASZ WERYFIKACJĘ KOMENTARZY KODEM OBRAZKOWYM, PROSZĘ SKASUJ JĄ, bo jeśli odpisuję na komentarz to jest to dla mnie uciążliwe!